Pracujuci student.

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
zelovoc
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok
Bydlisko: Nikto nikomu nie je taký zaviazaný, ako opice Darvinovi.
Kontaktovať používateľa:

Pracujuci student.

Príspevok od používateľa zelovoc »

neviem ci tu uz taka tema bola ale nevadi. o co ide? ide o to ze v praci kde brigadujem mi ponukli polovicny uvazok, cize by som mal pracovnu zmluvu, komplet vsetko. otazka je, co sa tym pre mna meni, kedze este studujem. najme co sa tyka dani, danoveho priznania a odvodov. dikes moc.
Gothar
Moderátor
Moderátor

Príspevok od používateľa Gothar »

No ja som ako student zivnostnik a zatial som zistil iba to, ze ked zdravotnej poistovni preukazes, ze si este student(noromalne potvrdenie o studiu), tak za teba bude poistne stale platit stat. Socialku by za teba uz mal platit zamestnavatel, ale ked je to polovicny uvazok tak mozno ani nebudes mat povinnost platit ju, lebo ta sa plati iba ak za rok zarobis viac ako 12 nasoboko minimalnej mzdy.
No a dane...to sa tusim podava tiez pri nejakej vyssej hranici prijmov.
asontragy
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa asontragy »

jj gothar ak je rocny prijem nad 90k.
pepan90
Medium Star
Medium Star

Re: Pracujuci student.

Príspevok od používateľa pepan90 »

chcel by som sa spytat ohladom dani... budem brigadovat asi 3 mesiace, zarobok cca 400eur mesacne a som student a zamestnany cez brigadnicku agenturu, kolko mi asi strhnu? a ci mi nieco vratia spat
rados915
Guru
Guru

Príspevok od používateľa rados915 »

pepan90 napísal:chcel by som sa spytat ohladom dani... budem brigadovat asi 3 mesiace, zarobok cca 400eur mesacne a som student a zamestnany cez brigadnicku agenturu, kolko mi asi strhnu? a ci mi nieco vratia spat
Nemalo by to byť v nejakej zmluve? Ak samozrejme nejakú podpisuješ. A mal by si sa pýtať ich a nie tu.
lekoklatik
VIP
VIP

Príspevok od používateľa lekoklatik »