Ahojte študujem vo Francúzsku aj s priateľkou a ako primarny telefon so slovenskou simkartou mam Xperiu X10 bohuzial je blokovana, ma counter block (moja chyba). a mesacne napisem asi 1500 a viac smsiek a rozmyslam ze by som si kupil nejaky telefon najlepsie asi s qwerty klavesnicou. Najprv ma zaujal Nokia C3-00 aj dizajnovo ale potom som sa nejako dostal k Nokii E63 a neviem za nejak rozhodnut mam moznost kupit oba z nich za 150 dolarov na amazone. Tak by som vas chcel poprosit ze ktory z nich by ste mi poradili a preco pripadne aky iny kludne aj bez qwerty klavesnice do priblizne 130 eur chcem to hlavne na SMSky a na facebook
Dopredu ďakujem
//autoeditácia príspevku (24 Okt 2010, 10:55)
*poznamka (mam tu neobmedzene Smsky za 6eur mesacne)
Vlastnil som nokiu E71 a po konstrukcnej stranke to je to iste ako E63, iba to ma lepsiu vybavu a kovove telo. Pisalo sa na tom skvelo. Ked som si pisal s priatelkou tak som odosielal napisanu smsku asi po 20 sekundach od prijatia tamtej (plnu 150 znakovu). Ide to naozaj rychlo ale nenapises na tom nic ked si napriklad v aute alebo za pochodu. No ked sa na chvilku zastavis, tak to ide. Jedina nevyhoda dvojrucnych QWERTY klaves je asi len v tom. Co sa tyka nokie C3, tak to bude podla mna to iste len s novsim firmwarom a inymi plastami. Neuvazoval si napriklad nad nejakym slabsim BlackBerry? Rozlozenie klaves a hlavne medzery medzi nimi su vacsie = lahsie pisanie a menej preklepov (aj ked aj na nokii ich nie je vela).
No na numerickej napisem sms aj po slepiacky za pochodu alebo v aute, na qwerty to akosi nejde, respektive by mozno aj slo s velkym treningom, ale tie pismenka su tam strasne male ked to nesledujes