Nový redakčný systém - flos

Programovacie jazyky, rady, poradňa...

Má takáto logika systému podľa vás budúcnosť?

áno
53
95%
nie
3
5%

Celkom hlasov: 56

harrison314
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Nový redakčný systém - flos

Príspevok od používateľa harrison314 »

audiotrack napísal: Čo sa týka designu stránky - nie som designer. Nikdy som nespravil žiaden template, toto je môj prvý :) Ja som programátor. Rozumiem algoritmom ale nemám umelecké cítenie. A rovnako tak (spomínam to už asi tretíkrát že ide o diplomku) študujem informatiku a budem obhajovať návrh a programátorskú časť. Keby som na webdesigne, tak je to o inom. Takto ale designu nedávam veľkú váhu, pokiaľ nerozmýšlam nad predajom
Ludia nevedia ocenit pracu programatora, kazdy vidi len design.
Vobec ich netrapi, ze si prisiel z novou myslienkou alebo genialnym risenim.
propernex
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa propernex »

čo konkrétne na tom menu sa ti nepozdáva? Rozvrhnutiu administrácie som tiež venoval na začiatku kopec času. Je to plne logicky - hore máš hlavné menu s odkazmi ktoré musia byť prístupné stále. Nie je tam nič navyše, iba to najpotrebnejšie. Potom vľavo sa robia zoznamy (zoznam stránok, zoznam užívateľov, zoznam nastavení...) a v hornom druhom menu sa zobrazujú konkrétne možnosti pre vybranú operáciu (práca s konkrétnou stránkou, prípadne ak rozšírim prácu s užívateľom.. vždy len s tou vybratou položkou z ľavého zoznamu). Myslím že jednoduchšie to už byť nemôže. Ale ak máš konkrétny návrh, tak si ho rád prečítam.