Máš pravdu Slay ja som študoval na poľnohospodárskej učňovke a teraz navštevujem vysokú školu pre debilov.
Netráp sa tým, ty za to nemôžeš.
To ako vznikajú zemetrasenia samozrejme povrchne z gymnázia viem /tak ako všetko pretože na gymnáziu učia všetko presne tak povrchne ako všade inde. Na vysokej škole je to rovnaké. Učí sa jeden obor a ešte aj ten je poznačený každým vyučujúcim a jeho náhľadmi. Vzdelanosť - rozhľadenosť a vzdelanie sú 2 rozdielne veci a k vzdelanosti sa cez školy nedostaneš.
Cez školy dostávaš jednotné predpísané uniformné podnety podľa politickej situácie v štáte a na svete.
To čo dostaneš v škole je len taká zmeska ideológie a poznatkov aby si sa mohol dobre stotožniť s dnešným systémom. Kto ale hľadá mimo toho nájde. Čo sa týka knižiek tých má preštudovaných dosť, venujem sa najme 1. SR a študujem knižky z tohto obdobia, iné obdobia ani veci pravdaže nemám tak bravúrne zmapované ako ty ktorý máš všeobecné vzdelanie čo by sa dalo parafrázovať ako : "z každého rožku trošku" alebo ako nič. Kto vie z každého rožku trošku nevie o ničom nič.
Ale aby som sa vrátil, nikde v celom svojom článku som netvrdil, že tieto obvinenia podporujem, dal som ho tu len pre to lebo si ho jeden dotyčný "vyžiadal".
silmarill
Odpoveď s citáciou Poslať Napísal: 12 Mar 2011, 17:30
Re: Konšpirácie naše každodenné
plány Nikola Teslu, mystická plazmová zbraň, vyvolaný a usmerňovaný pohyb litosferických dosiek, ovládanie mysle... ešte aj v rámci konšpiračných teórií to znie ako scifi.
ako už bolo uvedené, zemetrasenia tu boli vždy aj bez HAARPu.
Toto sa kedysi vravelo aj o čipoch v ľudských hlavách a rukách, dnes je to bežná prax pri väzňoch a v niektorých super strážených firmách. Čipy sa priamo implantujú do tela. Toto označkovávanie ľudí o ktorom písali v minulsoti mnohí ako o SCIFI kde mal očipovaných riadiť superpočítač je dnes takmer realitou.