To je ako argument? amatermi tu je 99% ludi, a myslim ze keby by si tu fotku orezal, co mozes aj teraz, rok po odfoteni, by si dost zvysil vysledokRayiner napísal:Veď som ešte len amatér.
Fotografia - vaše fotky
-
chlapec10
Addict
- Kontaktovať používateľa:
Re: Fotografia - vaše fotky
Ked si to myslíte
Photoshop v pc mám, môžem začať! 
Už len vedieť s ním narábať nie ? 
-
hojko
Site Admin
masterdead: Na speede som fotil preto, lebo som fotil viacmenej tenis, takze zhodou okolnosti som neprepinal medzi tym ci som fotil stojacu loptu alebo zapas. Nemozem si pomoct, ale paci sa mi to pohodlnejsie ako fotit na manualnom rezime alebo napriklad na poloautomatike s prioritou casu, tu moze niekto tvrdit, ze nevyuzivam potencial zrkadlovky, ale co uz. Pri pocasi, ktore sa menilo pocas vcerajsieho dna (oblacno, jasno, polojasno, zase zatiahnute...) som to proste nastavil na rezim sportu a o nic ine som sa nestaral. Spravne si poznamenal, ze som fotil zo stolicky, vsak to vidiet aj na fotkach, ze su vsetky z jedneho pohladu, teda aspon tie co som nafotil. Mam par foto, kde som sa premiestnil za zakladnu ciaru, do rohu..., ale nic zaujimave tam nebolo. Co sa tyka cakania na viac antuky, ktora by padala z topanky, tak to je opat problem, pretoze antuka bola strasne sucha a jemna, takze nemalo poriadne co odpadavat z topanok, okrem toho ostrit v pohybe na nohy, tak na to by som veru potreboval navod
Beriem vsak kritiku a mozno si do buducna nieco z toho vezmem.
-
chlapec10
Addict
@hojko
nie som si isty, ale myslim ze tvoj fotak by mal mat AF-C 3D ostrenie, co znamena, ze ked zaostris na jeden bod, v tvojom pripade topanky, tak dokym budes drzat spust polostalcenu, tak bude sledovat tie topanky po celom hladaciku, a drzat ich co najviac v focuse