update: Nova doska ?
Re: Nove CPU ?
Nj. DX11 je náročné pre tu GK, ale CPU je super.
Tak a mozem poslat HDD naspat.
Skoda lebo som myslel ze Barracudy su spolahlive.
Čo mu je?
System zamrziava. Win 7 aj XP. 32 aj 64 bitova verzia. Komplet cerstvo nainstalovany windows bez vsetkeho a system prestava reagovat. Odpojil som mechaniku, vybral som pamate. Nakoniec som tam zapojil staru Barracudu 7200.8 250GB a bez problemov vsetko reaguje ihned bez zamrznutia.
Čo píše HD tune?
HDTune nic. A tiez som stiahol SeaTools. Pri prvom pokuse ked som dal spustit long test. Tak pri 80% to zamrzlo. Na druhy pokus to prebehlo v poriadku s tym ze ziadne errory neboli najdene. Fakt neviem kde moze byt chyba. Ale jednoznacne to poukazuje na chybny disk.
-
Thommas
Addict
- Kontaktovať používateľa:
Tak a teraz zober WD Blue/Black 
To ma mrzí, no stáva sa aj to. Dosť často. HDD sú citlivé na všetko. Je to asi najviac kaziaci sa komponent.
Nevadi
Potom dam vediet ako sa to vyriesilo.
//autoeditácia príspevku (13 Júl 2011, 16:51)
Takze zly HDD to nebude. Zostava uz len Pamat, MB alebo CPU..
//autoeditácia príspevku (13 Júl 2011, 16:51)
Takze zly HDD to nebude. Zostava uz len Pamat, MB alebo CPU..
-
Thommas
Addict
Robí to aj na inom disku? Začal by som Memtestom.
Memtest som nechal bezat 2 hod a ziadny error.
-
Thommas
Addict
Iná inštalačka winu?
že by bol skapatý procesor, to je dosť malá pravdepodobnosť (malá, ale predsa tam je). Skôr MB ak ju upodozrievaš.
CPU sa mi zda byt v poriadku. Teploty su v pohode.
Mam na disku viacero systemov. A asi predvcerom mi pc zamrzlo pri vybere OS. Alebo napr. co su vyvedene na skrinke v predu USB porty. Zapojim tam napr. kluc a cely pocitac zamrzne. Ale to sa stava tiez len v nahodnych intervaloch.
Teraz napr. som kopiroval z externeho disku subory, pri tom browsing a nieco som chcel z plochy a plocha zamrzla a explorer not responding.