Fotografia - vaše fotky
-
lekoklatik
VIP
Re: Fotografia - vaše fotky
2 foto rulez, hlavne kvôli farebnosti. Inak som tam pre mňa nič zaujímavé nevidel.
pár fotiek z výtvarného plenéru ateliéru grafického dizajnu a multimédií na fakulte informatiky masarykovej univerzity v brne (AGDaMM FI MU)...
lokácia - Telč
vybral som skôr šialenosti alebo aspoň trochu zaujímavé fotky... základné cvičenia typu "krajina", "socha", "detail architektúry" som tento rok úspešne bojkotoval a fotil som iné veci
celkovo to hodnotím kladne... oddýchol som si od reportážnych fotografií z nudných akcií a vyskúšal som si nejaké nové veci, ktoré ma celkom chytili a chcel by som sa im venovať... uvidíme
lokácia - Telč
vybral som skôr šialenosti alebo aspoň trochu zaujímavé fotky... základné cvičenia typu "krajina", "socha", "detail architektúry" som tento rok úspešne bojkotoval a fotil som iné veci
celkovo to hodnotím kladne... oddýchol som si od reportážnych fotografií z nudných akcií a vyskúšal som si nejaké nové veci, ktoré ma celkom chytili a chcel by som sa im venovať... uvidíme
-
zelovoc
Darca
- Bydlisko: Nikto nikomu nie je taký zaviazaný, ako opice Darvinovi.
- Kontaktovať používateľa:
no nevim maky, striedas fasa fotky s kokocinami 
napr. 1. je super a druha je cvak, takisto predposledna a posledna
napr. 1. je super a druha je cvak, takisto predposledna a posledna
Mne sa paci ten napad s rukami hlavne. A aby som nebol uplne mimo pridam nieco co som nafotil v belgicku nejake street fotky ak sa tomu da tak povedat
zelo ty kár... druhá a posledná sú cvak... ale sú tam aby bolo vidno, že sa tam aj robili také veci... predposledná cvak nie je... fotilo sa to asi 20x s rôznymi nasvieteniami a efektami... napríklad na tejto je 7 zábleskov na postavy a potom ešte niekoľko na stromy... makačka ako sviňa
-
jin
VIP
Maki: