Opakujem - kreatín treba brať monohydrát, je to najúčinnejšia a najoverenejšia verzia - navyše lacná.
Posilňovanie | Bodybuilding | Gainer | Kreatín | Fitness
Re: Posilnovanie
Ochutený kreatín ? LOL.
Opakujem - kreatín treba brať monohydrát, je to najúčinnejšia a najoverenejšia verzia - navyše lacná.
kali520: ešte by som sa ťa opýtal že ktorý z tých tréningov si mám vybrať vzhľadom na moje zdravotné problémy (skolióza, veľmi ploché nohy). Alebo ktoré cviky by som mal vynechať pretože rôzdne športy/cviky som prestal robiť kvôli strašným bolestiam nôh hlavne pri behu a všetko za ploché nohy. Neviem či to budem môcť robiť no nemám sa toto kde spýtať len tu. Tak ak ma viete usmerniť a dať mi nejakú radu bol by som veľmi rád.
-
badboy007
Star
- Kontaktovať používateľa:
Objednal som si http://www.obchod.sportujeme.sk/vyzivov ... a/126058p/ . Chcel by som nejaké rady, som v tomto začiatočník.
A ešte poradiť nejakú lavičku na cvičenie, lavička+tyč a závažia..
Hento su trojbojarske treningy a tam sa doraz kladie hlavne na spodny chrbat. Takze pravdu povediac neviem ci ti tie treningy urobia dobre alebo zle.damiamarl napísal:kali520: ešte by som sa ťa opýtal že ktorý z tých tréningov si mám vybrať vzhľadom na moje zdravotné problémy (skolióza, veľmi ploché nohy). Alebo ktoré cviky by som mal vynechať pretože rôzdne športy/cviky som prestal robiť kvôli strašným bolestiam nôh hlavne pri behu a všetko za ploché nohy. Neviem či to budem môcť robiť no nemám sa toto kde spýtať len tu. Tak ak ma viete usmerniť a dať mi nejakú radu bol by som veľmi rád.
Na druhu stranu som sa stretol s nazormi ze prave mrtve tahy mali dobry vplyv na skoliozu a na jej zlepsenie (lenze toto hovorili chalani na forach).
Overene ale mam ze treningy na chrbat su dobre na kyfozu (kamarat s tym mal problem a posilovna mu ozaj pomahala).