Tocenie kilometrov
-
RATZINGER666
Darca
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tocenie kilometrov
ked sa majster posnazi, neexistuje sposob, ako na to prijst...
jasne je to smutne ale je to tak .., zatvaral by som takych ludi
Rozprával som sa s jedným mechanikom čo robí výhradne VW a Škody a povedal, že na stočené kilometre sa dá vždy prísť. Zrovna som kupoval auto a na PC mi presne ukázal, koľko km je skutočných, po porovnaní s tachometrom o 2km viac ukazoval PC (zdôvodnil to testovacou jazdou priamo vo výrobni Škoda), vravel že keď PC ukazuje odchýlku viac ako 10km tak tachometer je takmer určite stočený. Samozrejme že dobrý mechanik zistí kilometre aj z iných častí auta, ale s presnosťou max. na desaťtisíce km.
Pokial vies ako na to,tak nikto ziadnim PC/Software nezisti,ze KM boli stacane.
Vravím, ja s tým nemám skúsenosti, len čo mi hovoril známy. Každopádne je to totálne chrapúnstvo a ľudia čo sa v autách nevyznajú majú jednoducho smolu.dudo02 napísal:Pokial vies ako na to,tak nikto ziadnim PC/Software nezisti,ze KM boli stacane.
Tocenie kilometrov
Podľa VINu to zistíš ak bolo auto pravideľne v servise.bolo to v nejakých správach,na Jojke myslím.
Pri VW Group sa lahko tocia km len vizualne, teda tie co pise na palubovke. Riadiaca jednotka, ECU, ABS - to uz treba peeprogramovat a to zvlada malokto. Co tym ma VIN ked nechodim s autom do autorizaku alebo pred servisom preprogramujem jednotky?
-
RATZINGER666
Darca
presne tak - opakujem - ked sa majster posnazi, neexistuje sposob, ako na to prijst...
Uvediem jednu realnu skusenost s predajom v jednom velkom slovenskom autobazari. Vykupili Skodu Octavia, mala najazdenych uctihodnych takmer 400 000 kilometrov a pretocili to na 99 000 kilometrov. Stocili teda 300 000 kilometrov, spravili malu generalku, vylestili a auto dali k predaju. To su slova z vikendu od technika, ktory robi v dielni tohto autobazaru. Kupte si teda take auto!
na 400 000 ochcafke sa to uz ale da poznat..ale vzdy sa najde niekto kto to kupi