SEO optimalizácia

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
apo87
Expert
Expert

SEO optimalizácia

Príspevok od používateľa apo87 »

Čaute, dá sa zarobiť robením SEO optimalizácie web stránok? Som študent a chcem si nejako zarábať aj počas školského roka, a tak ma napadlo niečo v oblasti IT. Viem trochu programovať, no nie až na takej úrovni aby som si tým mohol zarábať. Preto chcem by som chcel skúsiť SEO. Vedeli by ste poradiť aj nejakú dobrú knihu alebo po prípade tutorial na internete?
Michaelo
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: SEO optimalizácia

Príspevok od používateľa Michaelo »

Pozri si cenníky firiem čo berú za seo a hneď pochopíš že áno ;)

Ale SEO nie je jednoduché (pri statických weboch je) ak má zákazník nejaké CMS. Zmeň riadok a nemusí fungovať polka webu ;)
apo87
Expert
Expert

aha, takže ako by som si mohol ešte tak nejak zarábať? Samozrejme aj to SEO by som chcel skúsiť ak by som našiel nejaký dobrý tutorial alebo knihu. Programovaním makier do excelu sa dá nejako zarobiť?
Soviet
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Soviet »

Aha takze ty chces zacat studovat nieco, nacom budes potom zarabat? To nieje len tak precitat knihu a ist podla nej. Technologie sa menia a teda aj optimalizacie trochu. Za ludi povacsine vravia skusenosti.
TheSearch
Expert
Expert

Príspevok od používateľa TheSearch »

najlepsie je aby ta to aj bavilo... napriklad ja som tolko hladal az som sa (dufam) nasiel vo web dizajne.
A ked chces nieco len pre prach, tak to mas zly pristup lebo bude pre teba tazsie donutit sa nieco ucit.

Mohol by si skusit vypisat co ta bavi (okrem hrania) a mozno by sa naslo volaco...
apo87
Expert
Expert

tak ako v skole co sme mali turbo pascal napr. tak toto ma dost bavilo a celkom tomu aj rozumiem
mycreed
Expert
Expert
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mycreed »