Audio sustava do auta - Honda Prelude

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
Sheddow
Novice
Novice

Audio sustava do auta - Honda Prelude

Príspevok od používateľa Sheddow »

Ahojte, chcem vymeniť komplet audio v mojej preludke a natrafil som na túto zostavu

Kód: Vybrať všetko

http://www.skorpioncar.sk/skorpioncar-eshop/eshop/4-1/63-2-Akciove-sety/5/1349-JBL-GTO-Bass-Pack-1246
Chcem sa spýtať čo si o nej myslíte, ale hlavne sa chcem spýtať či je vhodná kombinácia tohoto zosilňovača a toho subwoofera. Som úplný laik a nevyznám sa v tom až tak dobre a príde mi čudné zapojovať subáč do zosíka, ktorý má 4x70w výstupy a pritom on sám má 300W RMS. Ako to teda je? To z neho tým pádom nedostanem plný výkon.

Ak sa vám nepáči tento set a myslíte si, žeby ste mi vedeli ponúknuť lepšie alternatívy tak tu máte pár info:
V prvom rade by som chcel upozorniť, že chcem mať v aute nadpriemernú hudobnú zostavu no nie nejakú pro hifi, preto keby sa tu našli nejakí experti, čo mi tu budú tvrdiť, že dobre môžu hrať len pioneer, alpine a pod., tak vopred upozorňujem, že rádio už mám a meniť ho nebudem a takisto poprosím mi sem nedávať linky na high endové zosíky a repro. Chcem pomerne kvalitný zvuk s dobrým výkonom, netreba nič profi. - cenový strop však nemám určený.

Autorádio už mám JVC KD-SD631 ( 4x50 W, 2RCA výstupy). Pri výbere rádia som mal veľa požiadaviek a bohužiaľ prominentnejšie značky moje kritéria nespĺňajú, preto som zvolil túto strednú triedu.

Do predných dverí mi idú 16,5cm repro, najradšej by som tam zvolil nejaké komponentné (montážna hĺbka je tam síce len 50mm, ale to by sa nejakými MDF podložkami snáď dalo spraviť.)
Neviem či je dobré dávať aj do zadu do plata nejaké koax. ovály, to nechám na vás. Niekto vraví, že to je zbytočný luxus.
Zosľňovač bude zrejme tiež treba, výber nechám na vás.

K zostave by som chcel aj subáč so zosíkom - výber nechám na vás.

To je tak všetko, keďže auto sa bude prekáblovávať, kapacitor netreba. Dík za odpovede
jimmy_xp
King
King