e-shop: www.sportsdirect.com
Re: e-shop: www.sportsdirect.com
Neviete, či sa dá z Košíc objednávať tovar za menšie poštovné ako z Anglicka? Nemáte niekto na nich kontakt?
Niečo mi hovorí (zvyk na Slovensku), že bude zbytočné očakávať ceny, ako sú v anglickom eshope. Uvidíme no, ale myslím, že sa aj po otvorení obchodu viac oplatí nakúpiť z UK.
-
mirak2
Hardcore addict
ceny su primerane a podobne ako v eshope, co som videl prirazky su max. 2 eura (nestudoval som ale veci v cenovej hladine nad 70eur, tam bude asi vacsi rozdiel)
Zdravím Vás potrebujem pomôcť. Som v objednávaní laik. Ale skúsil som to a objednal som si tri veci len tak pre skúšku. Objednávka sa uskutočnila v poriadku, ale po zaplatení mi neprišiel žiadny e-mail. Teda sa chcem opýtať či to musí prísť hneď ten e-mail, alebo až ked bude odoslaný balík mi ten e-mail príde.
Mali by prísť dva maily. Prvý s rekapituláciou objednávky a druhý pri odoslaný objednávky. Skús pozrieť priečinok SPAM, či náhodou tam neskončil mail od SD. Keď nie, tak jedine čakať.
Je lacnejšie poštovne? Spravil som objednavku za cca. 230€ a nabehlo mi iba 10,79 €
-
Scorpion90
King
Ano, je trosku lacnejsie. Mne to ukazuje 8,99 libry
Koľko približne trvá doručenie objednávky?
-
hojko
Site Admin
- Kontaktovať používateľa:
Cca. 5-7 dni.
zdravim je lepsie objdnavat v librach alebo v eurach zo sportsdirect.com
Dávnejšie libry, teraz ako som to počítal, tak za eurá to vychádza lacnejšie. Veď si sprav objednávku napr. v eurách, pozri výslednú sumu a potom zmeň menu na libry a prepočítaj podľa kurzu ECB a uvidíš, čo ťa vyjde lacnejšie.
-
hojko
Site Admin
A nie je to jedno, kedze sa to plati aj tak kreditkou/PP a prebieha tam prepocet???