Štúdium v UK a rada

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
Niki
Amateur
Amateur

Štúdium v UK a rada

Príspevok od používateľa Niki »

Ahojte! :)
Mám 16 rokov a študujem na gymnáziu. Rozmýšľam o štúdiu v UK, čítala som si o tom už veľa, ale predsa len by som bola rada keby som našla niekoho kto má s tým skúsenosti alebo mi vie dobre poradiť.
Chcela by som študovať kriminológiu, ale akosi nikde nemôžem nájsť, ktoré odbory by som si mala vybrať, z ktorých by som mala maturovať. Kriminológiu by som študovala rada aj tu na Slovensku ak by mi to štúdium v zahraničí nevyšlo. No aj tak veľmi ťažko sa mi zháňajú informácie k tomuto odboru. Neviem či sú dejepis a NOS-ka tie správne predmety. Do konca júna sa musím rozhodnúť, ktoré voliteľné predmety budem mať v 3.ročníku a nechcem sa zle rozhodnúť.
Takže by som naozaj bola vďačná za každú informáciu ohľadom toho štúdia v zahraničí a štúdia kriminológie.
Vopred Ďakujem :)
hughito
Redeemer
Redeemer

Re: Štúdium v UK a rada

Príspevok od používateľa hughito »

NOS-ka určite a dejepis tiež.
seth82
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa seth82 »

Na štúdium v UK si v prvom rade priprav 27000 libier (31 000 eur) za tri roky školného a ak nebudeš patriť medzi desiatich šťastlivcov, ktorým to zaplatí štát, tak ďalších aspoň 10 000 (11 500 eur) ročne za ubytovanie a živobytie.

Na Kriminológiu chceš ísť hocikde do UK, je ti jedno aká škola, alebo niektorá zo skupiny Russel Group? Ak to bude jedna z nich, tak budeš určite potrebovať certifikát z jazyka (GCSE, IELTS, TOEFL) a to s dosť vysokými požiadavkami. Požiadavky našej školy (je tam aj PDF) http://www.law.leeds.ac.uk/undergraduat ... ements.php NOSka a dejepis teda vôbec nemusia byť nutné.