Geologia

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
zelovoc
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok
Bydlisko: Nikto nikomu nie je taký zaviazaný, ako opice Darvinovi.
Kontaktovať používateľa:

Re: Geologia

Príspevok od používateľa zelovoc »

Retne napísal:Nevorim kazdy obor ide tymto smerom, aj ako geolog sa nasedim pred pocitacom nejaky ten cas, modelovanim loziska a spracovavanim dat... ale urcite to nie je podstatna cast prace... Napr. zimny semester pracujem ako stazista pre TOTAL a moj projekt je rozdeleny na 6 mesiacov... mesiac v terene, dalsie tri v labakoch (na microscopoch a PC modelovanie) no a posledne dva asi budem venovat pisaniu prace...

Ale hlavne je ze mesiac prezijem po hoteloch v juznych pyrenejach... a to milujem natom byt v tomto obore :D

A v tomto je geologia super, ze clovek neostane na jednom mieste ani vo sne... vkuse si niekam poslany, lebo neda sa vsetko urobit cez pocitac... :)
a myslis ze ta to bude dlhodobo bavit? ak ano tak super, mna by ale nebavilo zit po hoteloch, jedno leto mi plne stacilo...

kazdopadne job to bude zaujimavy, ale ten zivot okolo, co ti ja viem? drzim palce nech sa dari.

geologovia na SVK nemaju moc velke uplatnenie kedze tu nieje tazobny priemysel.
Retne
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok

Re: Geologia

Príspevok od používateľa Retne »

je viacero moznosti ako pokracovat v kariere... niekto nebude ani na zaciatku chciet odist niekam, niekto si odpracuje takzvane minimum v zahranici... a potom to uz necha na mladsich... ja si to predstavujem tak ze prve roky budem pracovat na viacerych projektoch, tak mozno 2 mesiace do roka nebudes spat doma, ale aj tak by som najradsej skoncil, niekde v severnom mori... tam je ropy az az, cize svoju karieru by som si tam odkrutil a ci by som mal zit v UK, Norsku, Dansku,...,

a na slovensku by sa toho aj naslo nieco podla mna ale ta nestabilna politika, tak lahko neprilaka ziadneho investora...