CPU usage 100perc. a prepadavanie FPS

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
Jhesi
Light Expert
Light Expert

CPU usage 100perc. a prepadavanie FPS

Príspevok od používateľa Jhesi »

Ahojte.
Potreboval by som pomoct ohladom problemu týkajúceho sa kritického prepadávanie FPS pri hraní hier. Na úvod len tolko,že som PC laik a moja zostava je :
CPU Intel quad q6600 2.4 (Germin II cooling)
MB MSI G41M-P33 combo
GPU Gigabyte GTX560 TI
Ram Kingston 2x4gb DDR3 1333MHz CL9 HyperX blu Edition
HDD Seagate 500gb 7200 16mb
2xDVD-RW Asus
PSU Corsair GS700
Windows 7 Ultimate x64
Skušal som už všetko možné,preinštaloval win,najnovšie ovladače,upravovanie 3d nastavení v Nvidia control panel podla odporúčaní na internete,OCCT testy,3Dmark11,antivírový test a neviem už ani čo všetko,aha,ešte aj tolko,že PC som mal v servise a tam mi síce tento problém nevyriešili,no vraj to robí asi CPU.
Zo všetkých testov,ktoré som robil,som zaznamenal určitu nezrovnalost len pri teste v 3dMark 11,kde ked prišlo na physics test,tak tie monumenty sa rozpadávali velmi trhavo a taktiež trhavo klesalo FPS z nejakých 10 až na cca 4 a tento test trval niečo do 5min.Potom nasledoval combined test a bolo to podobné ako pri tom physics,ten trval niečo do 2min. pričom akonahle dosiahol nejakych 11FPS opat začal sekať.Prvé 4 grafické testy prebehli v poriadku so skóre niečo malo nad 5000bodov,u hentych dvoch trhavych testov som mal len cca 1500bodov u každeho z nich.Zaujímavé je,že ked pustím samostatne,len test physics a combined,bez grafickych,tak prebehnu niekedy plynulo s konečnym hodnotenim cca 3600bodov pre physics a 3100bodov u combined,no niekdy to zasa trha ,no nikdy to nejde tak zle a trhavo,ako ked dam robit všetky testy spolu,tak neviem. Takže asi tolko moje postrehy k 3dMark 11 testu.