zdravá, vyvážená strava

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
ColdRain
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Re: zdravá, vyvážená strava

Príspevok od používateľa ColdRain »

Veru, paleo je fakt super, len strasne tazko sa na neho prechadza, hlavne ked ste lenivi ako ja a nemate cas si nachystat dopredu veci casto skoncite pri pecive aj ked nechcete...holt tazky to zivot pracujuceho studenta :D
etc.
Professional
Professional

Príspevok od používateľa etc. »

galbavymartin Ako to riešiš v robote/škole?

ColdRain Tiež som pracujúci študent a veru.. nie je to ľahké.
galbavymartin
Light Professional
Light Professional

Príspevok od používateľa galbavymartin »

Robím v reštike :) ale myslím ze sa to da aj v škole atd len treba si vsetko chystať, aj ked zasa časovo náročné.

Inak ak by ste niekto chceli mam jednu knihu o Paleo doma 2x.
energy00
King
King

Príspevok od používateľa energy00 »

Výživu podobnú paleu - ale len v tom, že obmedzujem sacharidy- propaguje na svojom blogu Vlado Zlatoš. V podstate idem len na tukoch a bielkovinách. Fungujem na tom už cca 2 týždeň a cítim sa celkom dobre. A bola to pre mňa fuška vzdať sa sacharidov, keďže som na sladkostiach bol už pomaly závislý a potreboval som ich stále viac ;) Teraz po troch dňoch absťákov zisťujem, že mi sladké vôbec netreba (mimo cvičenia, ale aj na tom sa vraj dá zapracovať) "Zdravo" sa stravujem už dobré 2 roky, ale stále som priberal na bruchu tuk. Na mne to bolo celkom vidieť, lebo som postavou 183cm/75 kg celkom štíhly. Uvidím, ako vydržím cez vianoce, ale odpoúčam preštudovať si jeho stránky. Podrobnejšie sa daná problematika už hádam rozpísať ani nedá.
t0m4s3
Admin
Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa t0m4s3 »

Uz som cital asi kazdu moznu kombinaciu stravy (vypustam toto, vypustam hento, vyputam tamto), a kazda ma argumenty preco zrovna tato metoda je spravna. Tak bude je spravna kazda z nich, alebo ziadna. Tak ako to je? Imho vypustat sacharidy uplne je blbost.