Aka vysoka skola ?

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
mates22
Amateur
Amateur

Re: Aka vysoka skola ?

Príspevok od používateľa mates22 »

Ahojte

Išiel tu už niekto z vás na medicínu/zubarinu neskôr z inej vysokej školy? Som na elektrotechnickej fakulte v Brne (FEKT) na VUT vo štvrtom ročníku, ale nebaví ma to tu. Nebavilo ma to už od začiatku, ale nevedel som, že keď len čakám na prednáškach kedy skončia, cviká len tupo niečo opisujem, na labákoch sa smejeme, že to je signál, že v tejto oblasti robiť nechcem. Vždy som bol zvyknutý sa premáhať a tak som sa premáhal celé štúdium a teraz na magisterskom už ma prestalo baviť aj to premáhanie :) Ono škola to ťažká nie je, nerobí sa mi problém hotčo naučiť, som na teleinformatike, na ktorej som až vlastne počas štúdia zisťoval, čo vlastne študujem. Najprv sa to javilo ako nejaké siete, teraz to je skôr všetko o programovaní a to je práve kameň úrazu. Neviem si predstaviť, ako celý život niekde zavretý v kancelárii tupo hľadím do počítača a navyše to programovanie mi ani nejde, neviem ho skoro vôbec a nemám ani chuť sa ho učiť. Na gymnáziu som chcel ísť na medicínu, len som sa zľakol a chémiu/biolu na maturite si zmenil na matiku/fyziku. Tento rok už neplánujem ísť na prijímačky, ale plánujem budúci rok rozvoľniť, zapísať si len dáke dva predmety na rok, diplomku teda nie (témy by zas boli o programovaní) a učiť sa na prijímačky do Brna na zuby. Neviem ešte že ako to je s poplatkami, za to nechcem Ing dokončiť, nech ešte nemusím platiť plnú sumu.