Boh, náboženstvá, religionistika, filozofia života a viera
-
audiotrack
VIP
- Kontaktovať používateľa:
Re: Boh, náboženstvá, religionistika, filozofia života a vie
k tým obetiam: http://dolezite.sk/old/Obete_organizova ... nstva.html
inak porovnávať že kresťanstvo zabilo menej ako komunizmus je hlúposť. Keby mali kresťania v čase križiackych výprav samopaly, tanky, chemické zbrane a bomby, tak by to boli úplne iné čísla
inak porovnávať že kresťanstvo zabilo menej ako komunizmus je hlúposť. Keby mali kresťania v čase križiackych výprav samopaly, tanky, chemické zbrane a bomby, tak by to boli úplne iné čísla
-
seth82
Darca
stoporko: Prosím, nechaj si tie pasívne-agresívne sarkastické poznámky a nepripisuj mi veci, ktoré o sebe netvrdím. Ja som jasne pár strán dozadu napísal, že nie som žiadnym odborníkom ani nič podobné. Ja viem, že na to odpoveď na fóre nenájdeme. Ale môžem ťa ubezpečiť, že cirkev+jej nohsledi+fanatici na to odpoveď nepoznajú taktiež, pretože ako som už spomínal - diskusia o tomto nie je ukončená medzi VEDCAMI, nie ešte takto. Takže ak mi tu niekto neustále predkladá blud o tom, že potrat dajme tomu 2-mesačného plodu je "zabitím človeka", alebo "vraždou", tak to nie je FAKT, je to iba prezentovanie jeho osobnej dogmy, ktorú ako ovečka poslušne prijal od tmárov.
Chápeme sa už konečne? Pretože ja to už ináč vysvetliť neviem a už som to tu celkom dopodrobna napísal viackrát, chceš to snáď v inom jazyku?
LuksKE: Nesnaž sa, osobne si myslím, že ten strapaty je troll. Alebo ho niekto dosť kvalitne vypatlal a teraz si nevie za šľaka pripustiť, že dve tretiny ľudstva nie sú kresťania a dokážu žiť morálne aj bez akejsi kresťanskej viery, plus nevie pochopiť, že existujú spoločnosti, ktoré sú na sto rokov pred nami čo sa týka morálky a kvality života, pričom o kresťanstvo ani nezakopli.
Chápeme sa už konečne? Pretože ja to už ináč vysvetliť neviem a už som to tu celkom dopodrobna napísal viackrát, chceš to snáď v inom jazyku?