Dá sa veriť dnešnym mladým babám pokiaľ ste starší?

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...
Fabo
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Dá sa veriť dnešnym mladým babám pokiaľ ste starší?

Príspevok od používateľa Fabo »

Bratranec chodi s priatelkou na motovylety, dovolenky, boli dva ci trikrat v Taliansku, boli v Alpach, krizom krazom tu po okoli... aj takto sa da urobit kompromis. Napriklad.

Ak sa ten kompromis urobit neda, lebo ani jeden ani druhy nespusti, tak proste vztah nema perspektivu a je spravne to ukoncit. Treba si najst takeho partnera s kym sa kompromis robit da. A mozno si najdes babu ako jedna moja kamaratka zo skoly, ktora zoberie svoju motorku a pojdete dvaja :D

K teme... Problem neni inherentne vo veku... problem je IMHO v zivotnych skusenostiach a societalnych predpokladoch.

Ked je jeden uz po skole a zaraba, druhy akurat nastupuje na vysku a ma novy svet, tak je to blbe. Ked sa k tomu prida to ze studujuceho bombarduje z kazdej strany postoj "si mlady/mlada, musis sa bavit, zit, skusat vsetko, YOLO" tak je to holt tazke. Niekto v takomto ramci fungovat vie, niekto nie. Ja som trebars dnes v praci, lebo som v praci, viem si celkom dobre predstavit ze keby som mal priatelku vysokoskolacku, ktora by vcera chcela oslavit koniec semestra niekde na diskoteke, tak by z toho mohol byt pruser, hlavne ak je to taky typ, co ma zabezpecenu materialnu stranku od rodicov a nevie trebars ake je to ist do roboty po 2-3 hodinach spanku po diskoteke. Ale to nie je vekom, to je rozdielom v zivotnom style.
Unkown
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa Unkown »

tak to naozaj nerozumiem tej babe, ako sa ešte tomu frajerovi môže pozrieť do očí.. :D