Praca v T-Systems

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
piton
King
King
Používateľov profilový obrázok

Re: Praca v T-Systems

Príspevok od používateľa piton »

twardykamen napísal:RWE je firma do ktorej som jednu chvilu aj chcel ist a potom som zistil ako to tam je.Pravdepodobne este studujuci kolega(nadomnou) bez skusenosti, ma este skreslene predstavy, ale nemyslim ze je to lepsie ako t systems.A mam znameho pracujuceho v t systems.Myslim si ze pre absolventiov nie IT odborov je to v pohode praca (mozno aj na dlhsie) a ak tam ide nejaky IT tak to pricinu musi mat.(nemoznost najst lepsie alebo jeho neschopnost)
T systems by som neodsudzoval .Myslim si ze zamestananci sa nemaju zle.
Robil si tam? Sorry, ale povedat, ze Tecko je lepsie ako RWE... :roll: V com konkretne? Staci sa pozriet na to, koho beru do T a do RWE - do Tecka beru kazdeho, v RWE mas min. 3-4 kola pohovorov, od IQ testov az po telekonferenciu so zakaznikom (DE,CZ...)
Nechcem tu tvrdit, ze RWE je super a nic lepsie neexistuje, ale oproti Tecku je to nebe a dudy.
Ale s tou druhou castou prispevku celkom suhlasim, ze je to lepsie ako nic pre roznych ekonomov a pod. co si nevedia najst pracu vo svojom odbore.

// btw, kto v KE nema znameho, co robi v T-systems? :D :D :D nech sa hlasi...
Shwollo
Darca
Darca

Príspevok od používateľa Shwollo »

ako sa dá ísť do T-systems na part time? všetky pozície sú tam len na full-time :(
piton
King
King

Príspevok od používateľa piton »

Da sa, ale firmy zvycajne pozicie pre studentov, ci uz part time alebo brigadu nedavaju na profesiu... Treba drzo poslat maila, resp. najst si niekoho co tam robi
nanana
Zablokovaný
Zablokovaný

Príspevok od používateľa nanana »

Ako prebieha taky pohovor v T-Systems ? Mohol by mi to niekto popisat ? Pocul som, ze prebieha nejak kombinovane v anglictine a slovencine ... treba vediet velmi dobre po anglicky ? Alebo staci taky bezny priemer ?
zelovoc
Darca
Darca