Potrebujete poradit s kupou notebooku? Napiste sem
Re: Potrebujete poradit s kupou notebooku? Napiste sem
Zdravím,
som študent spolu s bratom a rozmýšlame, žeby sme si kúpili obaja macbooky. Pre nás najlepšia voľba vzhľadom na to, že macbooky sú podľa slov známych vynikajúce na prácu s textom a informáciami, browserovanie a podobne. Navyše obaja sa venujeme hudbe, ja osobne aj počítačovej grafike a práce s videom a veľa pre mňa užitočných systémových aplikácií je vyvýjaných práve pre iOS.
Rozmýšlal som, žeby sme si obaja kúpili najnižšiu radu Macbook Air 11''. Moja otázka je, kedže sa v tom neorientujem, kde by som sa mal informovať o cenách, kde sa mi najviac oplatí kupovať a kde by ma cena vyšla najmenej. Prípadne či je niekde možné uplatnenie nejakých zliav vzhľadom na počet kupovaných zariadení a taktiež zlavy pre študentov.
Ďakujem
som študent spolu s bratom a rozmýšlame, žeby sme si kúpili obaja macbooky. Pre nás najlepšia voľba vzhľadom na to, že macbooky sú podľa slov známych vynikajúce na prácu s textom a informáciami, browserovanie a podobne. Navyše obaja sa venujeme hudbe, ja osobne aj počítačovej grafike a práce s videom a veľa pre mňa užitočných systémových aplikácií je vyvýjaných práve pre iOS.
Rozmýšlal som, žeby sme si obaja kúpili najnižšiu radu Macbook Air 11''. Moja otázka je, kedže sa v tom neorientujem, kde by som sa mal informovať o cenách, kde sa mi najviac oplatí kupovať a kde by ma cena vyšla najmenej. Prípadne či je niekde možné uplatnenie nejakých zliav vzhľadom na počet kupovaných zariadení a taktiež zlavy pre študentov.
Ďakujem
Ked chce hrat chlapec hry, nech si kupi konzolu! Xbox 360 maš za 150 eur a všetko ti pojde na full detaily.94jakub napísal:ado130: Chceš 15" alebo 17"? Za 530€ alebo 630€?
Z tých troch, čo si dal by som ja išiel asi do toho 15" s 750M. Pre mňa už je 17" príliš veľa, už 15 je tak na hrane.
Ak si priplatíš na tých 600€, tak potom radšej http://www.alza.sk/asus-n56vv-s4028-d520127.htm Má matný FullHD