Ahojte všetci. Náhodou som na toto po rokoch narazil a neviem, či je tu ešte niekto z vás aktívny, alebo či si to tu niekto všimne.
Každopádne. Ďakujem za cenné rady a ochotu
Prešla dlhá doba..
Písal som tu ako študent druhého ročníka gymnázia, skoro 9 rokov dozadu.. O tom že si vyberám vysokú školu a že neviem akú.. o tom ako by som chcel robiť s hrami, efektami, dymom, ohňom, grafikou.. stránil som sa programovaniu...
No a teraz je zo mňa traktorista.
Srandujem..

.. Ale česť traktoristom, aj tých treba
Šiel som študovať na FIIT do Blavy a odtiaľ som po roku prešiel na TUKE, lebo na FIIT to bolo.. asi až príliš náročné?

Som ale rád, že som prestúpil po tom všetkom čo sa na FIIT nasledujúce roky dialo, tie odchody učiteľov, hádky vo vedení atď. TUKE som minulého roku doštudoval - predsa len som si to programovanie zaľúbil
Na TUKE celkom radi učia cez tvorenie hier mnohé predmety - tvoril sa Karel (textová hra), hry v scratch, 2048, java sa tiež učila na nejakej hre ktorej sme robili nadstavby.. a neskôr som na predmete Počítačová grafika a jej nadväzujúcom predmete Systémy virtuálnej reality - taktiež tvoril hry. Bol aj predmet Vývoj počítačových hier, ktorým som si prešiel a nasledujúce 2 roky sa podieľal aj na jeho vedení v rámci diplomovky.
Bavím sa ako sa naplnila kopa vecí z tohto threadu aj keď sa o tom rozprávalo 9 rokov dozadu

- spomínala sa tu bakalárska práca "nieco s osvetlenim predmetov od zdroja svetla" - well, mne sa zhodou okolností dostalo robiť bakalárku o raytraceroch

- ako ste tu spomínali Bohemiu Interactive.. no nepracujem už od bakalára, vyše 2 roky vo firme, ktorá sa od nich oddelila - Bohemia Interactive Simulations?

.. C++ developer
- ako som spomínal ten oheň, dym apod. - well aj také tasky už boli
Takže som celkom spokojný ako sa to nakoniec vyvinulo, napriek všetkej tej nerozhodnosti, ktorú som v tom threade ešte ako 17 ročný ukázal