Hodinová mzda ako grafik/web dizajnér

Grafika, webdesign, spracovanie videa a zvuku...
Hensym
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok

Hodinová mzda ako grafik/web dizajnér

Príspevok od používateľa Hensym »

Ahojte, je tu niekto, kto má skúsenosti, a vedel by mi poradiť, akú hodinovku by som si mohol vypýtať v súkromnej firme v BA (webdizajnové, grafické a softvérové štúdio) ako grafik (všetky druhy grafiky) a web dizajnér (najmä grafika, občasná výpomoc ako front-end dev.)?

Som študent, čiže pracovné skúsenosti nie, ale referencie áno. Na pohovore boli s nimi spokojní. Robil som fakt veľa zákaziek, ale nikdy ma nenapadlo premýšľať nad hodinovkou, vždy som si pýtal za konkrétny projekt, a neviem koľko si reálne môžem v mojej situácií vypýtať. Bojím sa, že to bude veľa, ale aj, že to bude málo.

Vďaka. :)
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Re: Hodinová mzda ako grafik/web dizajnér

Príspevok od používateľa audiotrack »

myslím, že ten trend hodinovej mzdy už dnes pomaly ustupuje, a je to tak ako si písal, že si treba zapýtať za projekt. Veľa objednávateľov už zistilo, že to, že robíš nejaký projekt 10 hodín je často tvoja lenivosť alebo naťahovanie aby si viac zarobil. S hodinovou som sa už dlho v tejto brandži nestretol. Buď je fixný plat na mesiac, a keď stíhaš tak robíš 5 hodín denne (a máš hodinovú vysokú) alebo ak nestíhaš, robíš 10 hodín denne. Prípadne ak nemáš stáleho zamestnávateľa, tak sa dohaduje suma a deadline projektu.

ono už aj z tých stránok ktoré robia web na mieru pomizli cenníky, a už je všade cenová kalkulácia s nejakým formulárom. Lebo tiež dosť záleží či sa tú hodinu hráš s html a css alebo programuješ zložitú logiku v php. Pri grafike to bude analogické, nie je grafika ako grafika.
Hensym
VIP
VIP