Som začiatočník v motorkách. Mám 18 rokov a chcem si ísť robiť vodičský preukaz A1 - motorky do 11 KW. Zaujalo ma supermoto a tie gangy
Supermoto 125 (motard)
Supermoto 125 (motard)
Dobrý deň všetkým,
Som začiatočník v motorkách. Mám 18 rokov a chcem si ísť robiť vodičský preukaz A1 - motorky do 11 KW. Zaujalo ma supermoto a tie gangy
, dá sa na tom super vyblázniť a tak. Preto by som potreboval poradiť, aké zvoliť. Čítal som pravdaže už nejaké fóra a tak a viem aj čo by som prijal a čo sa mi páči. Len ide o to, kde to zoženiem prosím Vás ? Na Slovensku to nie je moc rozšírená kategória a moc ľudí to nepredáva. Je niekde na SK/CZ predajňa s takýmto typom motoriek ? Páči sa mi napr. Aprilia mx 125 sm, Husqvarna sms 125, Yamaha wr 125x sm a najviac by som ocenil asi KTM exc 125 sm. Ktorú z týchto ? Len čisto nová bude určite drahá však ? Aby nebola drahá údržba, akurát spotreba a nenechala ma niekde na pospas ? Aby to zvládlo aj nejaké tie lesné/poľné cestičky. Ďakujem veľmi pekne. K dispozícií mám cca 3200 e. Pravdaže to nechcem všetko minúť. Nejak do 2000 e, ostatné by som si rád nechal na prípadnú údržbu, helmu, topánky a výstroj. Ďakujem veľmi pekne za pomoc.
-
Francek
Star
- Kontaktovať používateľa:
Re: Supermoto 125 (motard)
Ked mas 18, tak si sprav A2 - do 35kW.
-
Masaker
Medium Professional
Prvá vec pre nevyzretého: vyser sa na supermoto gangy;)
Jazdil som všetko čo bolo do tohto roku na trhu, aj supermoto. Keď spravíš vodičák do 35 kw , všetky jednovalce sú homologované do 20kw.
čiže si môžes kúpiť aj 530 supermoto. Ak si v živote nemal moto, nekupuj. Podľa vyjadrení si ešte mladý a sprostý a preto si kúp skúter resp. 125-ku.
Z moto čo si uviedol sú všetko dvojtakty. máš mechanika alebo to chceš riešiť sám? dvojtakt na údržbu náročný nie je, ale treba ju robiť. neurobíš, zadreš.
Jazdil som všetko čo bolo do tohto roku na trhu, aj supermoto. Keď spravíš vodičák do 35 kw , všetky jednovalce sú homologované do 20kw.