Supermoto 125 (motard)

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
Elwyn
Amateur
Amateur

Supermoto 125 (motard)

Príspevok od používateľa Elwyn »

Dobrý deň všetkým,

Som začiatočník v motorkách. Mám 18 rokov a chcem si ísť robiť vodičský preukaz A1 - motorky do 11 KW. Zaujalo ma supermoto a tie gangy :lol: , dá sa na tom super vyblázniť a tak. Preto by som potreboval poradiť, aké zvoliť. Čítal som pravdaže už nejaké fóra a tak a viem aj čo by som prijal a čo sa mi páči. Len ide o to, kde to zoženiem prosím Vás ? Na Slovensku to nie je moc rozšírená kategória a moc ľudí to nepredáva. Je niekde na SK/CZ predajňa s takýmto typom motoriek ? Páči sa mi napr. Aprilia mx 125 sm, Husqvarna sms 125, Yamaha wr 125x sm a najviac by som ocenil asi KTM exc 125 sm. Ktorú z týchto ? Len čisto nová bude určite drahá však ? Aby nebola drahá údržba, akurát spotreba a nenechala ma niekde na pospas ? Aby to zvládlo aj nejaké tie lesné/poľné cestičky. Ďakujem veľmi pekne. K dispozícií mám cca 3200 e. Pravdaže to nechcem všetko minúť. Nejak do 2000 e, ostatné by som si rád nechal na prípadnú údržbu, helmu, topánky a výstroj. Ďakujem veľmi pekne za pomoc.
Francek
Star
Star
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Supermoto 125 (motard)

Príspevok od používateľa Francek »

Ked mas 18, tak si sprav A2 - do 35kW.
Masaker
Medium Professional
Medium Professional
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Masaker »

Prvá vec pre nevyzretého: vyser sa na supermoto gangy;)
Jazdil som všetko čo bolo do tohto roku na trhu, aj supermoto. Keď spravíš vodičák do 35 kw , všetky jednovalce sú homologované do 20kw.
čiže si môžes kúpiť aj 530 supermoto. Ak si v živote nemal moto, nekupuj. Podľa vyjadrení si ešte mladý a sprostý a preto si kúp skúter resp. 125-ku.
Z moto čo si uviedol sú všetko dvojtakty. máš mechanika alebo to chceš riešiť sám? dvojtakt na údržbu náročný nie je, ale treba ju robiť. neurobíš, zadreš.
Elwyn
Amateur
Amateur