Fotografia - vaše fotky
-
hojko
Site Admin
- Kontaktovať používateľa:
Re: Fotografia - vaše fotky
The best Boston Globe photos of 2015
http://www.bostonglobe.com/news/bigpict ... story.html
http://www.bostonglobe.com/news/bigpict ... story.html
-
masterdead
SysAdmin
Podla mna nic moc. Bez precitania popisu, ale aj po precitani mi vacsina pride uplne obycajna, nezaujimava, bez vypovednej hodnoty. Som asi moc rozmaznany z national geographic
-
guess.whoo
Redeemer
tiez mi to tak prislo, ale ja nie som ziadny expert na fotografiu tak som to sem radsej nepisal aby ste ma nezvozili 
-
Soviet
Darca
http://brightside.me/article/100-best-p ... hop-46555/ ked uz tak nieco taketo 
100 best-photographs-without-photoshop
100 best-photographs-without-photoshop
-
hojko
Site Admin
Masterdead ma ciastocne pravdu, mnohe fotky bez precitania popisu su nudne. Ale nasli sa tam aj pekne fotky. Neviem vsak, ze akou formou sa vyberaju tie fotky, ktore su najlepsie a ktore nie.
-
masterdead
SysAdmin
Môj prvý pokus s lightboxom. V robote som vygooglil, po večeri urobil a nacvakal...
Zistenia:
1. krabica je príliš malá, musím zohnať väčšiu
2. svetlo bolo dosť slabé, chce to ešte obe lampy z nočného stolíka
2. polarizačný filter na odlesky je už na ceste
3. tmavé rohy nie sú skreslenie optiky, ale dôsledok malej krabice
Fotené na 18-135mm/f3.5 .
Som večný začiatočník a entuziasta, tak ma hneď nezmasakrujte, ale rady ocením

Zistenia:
1. krabica je príliš malá, musím zohnať väčšiu
2. svetlo bolo dosť slabé, chce to ešte obe lampy z nočného stolíka
2. polarizačný filter na odlesky je už na ceste
3. tmavé rohy nie sú skreslenie optiky, ale dôsledok malej krabice
Fotené na 18-135mm/f3.5 .
Som večný začiatočník a entuziasta, tak ma hneď nezmasakrujte, ale rady ocením