Chcem kúpiť auto

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
BuBuBu
Light Expert
Light Expert
Používateľov profilový obrázok

Re: Chcem kúpiť auto

Príspevok od používateľa BuBuBu »

Ahojte, páni. :) Potrebovala by som znova poradiť vzhľadom na to, že som úplný laik.

Čo hovoríte na tieto autá, ktoré som si vyhliadla? Zaujímajú ma vaše názory, skúsenosti. Bola by som vám veľmi vďačná, lebo mi nemá kto poradiť. :(

https://auto.bazos.sk/inzerat/65490918/ ... v-2000.php
http://www.autobazar.sk/11940594/ford-f ... 16v-trend/
https://auto.bazos.sk/inzerat/65335883/ ... c-74kw.php
https://www.autobazar.eu/ford-focus-16-id9168906.html
https://auto.bazos.sk/inzerat/64572213/Astra.php

Prípadne ak by vedel niekto z vás o focuse 1.6, dajte vedieť. Cenový limit je +- do 1300€.
vendo
Guru
Guru
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa vendo »

Pilifo napísal:
Alebo to mal poctivec, ktorý riešil veci preventívne :) Ak máš na hovno vstreky a vieš o tom, tak s tým môžeš relatívne v pohode jazdiť, ale zarábaš si tým akurát tak na väčší prúser a môže dôjsť až k prepáleniu piestov, takže v takom prípade v podstate kupuješ nový celý motor. A možno tie vstreky menil pred 25k km, jazdil na tom rok a potom zistil, že už chce nejaké novšie auto, tak toto predáva. Výmenu všetkých tých vecí, ktoré sú tam spomínané, beriem skôr ako plus a nie mínus, keďže nový majiteľ to má aspoň z krku a nemusí sa tým trápiť :wink:
no neviem ci poctivec, pozeram KO toho auta, minimalne volant ma meneny (co moze, aj nemusi nieco znamenat)
dalej, nemam uplne presne info, lebo google neporadil moc dobre, ale interval vymeny rozvodov pri tom motore by mal byt 120, alebo 180tkm (google radil tieto dve cisla), ani jeden udaj nesedi na vymenu rozvodov pri 270tkm, takze "vymenu rozvodov" ktoru uvadza by som teda neriskoval

btw, ziadne z tych veci sa neznacia do servisnej knizky (vstreky, dvojhmota, alternator, cerpadlo) tak ako to tvrdi ze ma zapisane....
a nakoniec