Výber topánok na snowboard

O športe...
sliziky
Light Star
Light Star
Používateľov profilový obrázok

Výber topánok na snowboard

Príspevok od používateľa sliziky »

Ahojte,som začiatočník na SB,takže neviem ako veľmi záleží na výbere topánok,ale rád by som si nechal poradiť s výberom topánok do tých 80-90€ ,viem že za to nič extra nekúpim,ale budem rád za každú radu a návrh. Vďaka :)
The
Star
Star

Re: Výber topánok na snowboard

Príspevok od používateľa The »

No nie som odborník, ale poviem ti môj názor. Pár rokov dozadu som si kúpil Thirty Two topánky (presný model si nepamätám ale môžem pozrieť ak by si chcel), stáli okolo 50€ (nebol to najnovší model) a môžem len odporučiť. Super materiál vo vnútri, celý deň noha v teple, pre mňa to je to hlavné, o čo ide :D Myslím si, že za sumu 80-90€ už kúpiš dostatočne dobré topánky takmer akejkoľvek značky.
sliziky
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa sliziky »

No ak by sa ti dalo tak by som bol rád keby si mi povedal ...a veľkosťou je to tak že o pol čísla vačšie ? Pretože som to čítal na pár blogoch :)
hojko
Site Admin
Site Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hojko »

Preco si to neskusis niekde v obchode??? Predpokladam, ze bude platit nieco podobne ako u normalnych topanok, ze kazda znacka moze mat trochu odlisne cislovanie. Navyse treba pocitat s tym, ze si das do toho hrubu lyziarsku ponozku. Takze teoreticky plati, ze o pol cisla vacsie z dovodu tej hrubej ponozky, ale zaroven znacka XXX moze mat o nieco vacsiu topanku rovnakeho cisla ako znacka YYY.
The
Star
Star

Príspevok od používateľa The »

sliziky napísal:No ak by sa ti dalo tak by som bol rád keby si mi povedal ...a veľkosťou je to tak že o pol čísla vačšie ? Pretože som to čítal na pár blogoch :)