Vec sa ma takto, ze v mojom zivote nastal velky zlom a ja sa neviem rozhodnut, ktorym smerom sa vydat. Mam cerstvych 23 rokov, som student 5.teho rocnika na Tuke. Tento rok by som mal statnicovat, ale nebudem, kedze zo stvrteho rocnika prenasam 2 predmety, ktore sa mi kryju s jednym piatackym. Takze suma sumarov si toto moje studium natiahnem este urcite o rok. Co by ale nebol problem kebyze nestudujem nieco co ma uz maximalne prestalo bavit a tie prenasane predmety su pre mna nocnou morou a dokonca aj po ich absolvovani ma stale cakaju predmety, ktore su natolko narocne, ze mi to robi dennodenne stresy. Teraz prichadza zapletka v podobe novej prace, kam by som mal nastupit za par dni (15.1. no nemam este podpisanu zmluvu). Je to uplne odlisny sektor, ktory nijako nesuvisi s mojim studium a je to velmi dobre platene zamestnanie na moje doterajsie pomery v IT sektore, kde sa ale nejedna o programovanie. (Managed client administrator) Tato praca ma bude rozhodne bavit viac ako moje doterajsie samotne studium a uz teraz mam nastupny plat vacsi ako zvycajne ludia v sektore, ktory studujem. Do toho vsetkeho ma velmi chytilo programovanie v Jave a vsetok svoj volny cas pretavujem v samostudium programovania. Teraz pridu na rad moje otazky a nejake varianty ako sa rozhodnut.
1. Mam sa na tu pracu vykaslat, nejakym sposobom uz dokoncit tu skolu, mat titul a potom si hladat podobnu pracu? (za ten rok co budem venovat dokonceniu skole SOM SA mohol podstatne zlepsit v programovani a mat za sebou minimalne rocnu prax v it sektore) Hlavne mat po dlhsom case konecne menej stresov, kludne spavat a financne si vyrazne polepsit
2. Mam sa na tu skolu vykaslat, aj ked mi chyba uz len rok k Ing titulu, nastupit do tej prace a dalej venovat svoj volny cas pracovaniu na sebe v it sektore? (nebude mi ten Ing titul, aj ked z ineho sektoru chybat casom pri hladani lepsej pozicie?)