Nesmrtelnost

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...

Dozijeme sa nesmrtelnosti?

Ano
54
22%
Nie
187
78%

Celkom hlasov: 241

Andi_Cibula
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Nesmrtelnost

Príspevok od používateľa Andi_Cibula »

Tak moment, berieme to hypoteticky, alebo ideme dokazovať pravdu/nepravdu ?
Viem čo je kvantová fyzika, ale riecť pravdu, nezaujímam sa o to. Napriek tomu že oblasť ktorú študujem z nej využíva niektoré poznatky.
Bližšia je mi newtonovská fyzika, s ktorou sa môžem zaoberať napr. aj doma v izbe.

A áno, hovoril som o determinizme.

Kresťanstvo by malo byť jedno z vierovyznaní kde Bohom je ten mnou spomínaný boh. Nech sa na to pozriem akokoľvek.
Copo
Amateur
Amateur

Príspevok od používateľa Copo »

myslim si ze idealne by bolo ak by clovek zacal starnut tak mozno od 50 roku zivota a nebolo by ziadne potrebne predlzovanie :D
12121918
Amateur
Amateur

Príspevok od používateľa 12121918 »

Hypoteticky teoreticky (pricom asi nepozname spravny vyznam slov ako vidim) o pravde/nepravde na internete je asi tak zmysluplne ako ked sa dve 4rocne decka na pieskovysku dohaduju, kto ma vaccsi penis...

Jedine na co som chcel poukazat, bolo to ze mas zaujmave tvrdenia, ktore podsuvas ako "samozrejme" fakty pricom aspon z mojho pohladu su falosne resp. mne nie su az tak samozrejme ako na prvy pohlad sa zdaju. (dufam, ze ma vyvedies z omylu(ov) a vysvetlis my tie samozrejme veci a ja sa ti s radostou ospravldenim a naucim sa nieco nove :plus: )

1. ludske poznanie neobmedzene, cize staci nam len cas a prideme na vsetko resp. budeme vediet vsetko...
2. svet je deterministicky (pozname v kvantovej fyzike nedeterministicke javy)
3. vesmir je (ne)konecny
4. napr. by si dal povazovat, za krestankeho Boha.

4. bod ti velmi lahko mozem vyvratit.
Boh v krestanstve je
4.1 Vsemocny
4.2 Vseveduci
4.3 Vsadepritomny
4.4 Nesmrtelny a vecny
4.5 Stvoritel a udrziavatel vesmiru
4.6 Nekonecna laska