Študent živnosť
Študent živnosť
Zdravím, som študent a vytváram stránku pre LLC(s.r.o) firmu so sídlom v USA. Potrebujem prijať okolo 5000€ za posledný rok práce.
Tu dáva asi najväčší zmysel, založiť si živnosť, čo sa chystám spraviť.
Je moja jediná výhoda ako študent živnostník, že za mňa štát platí zdravotné poistenie? Znamená to, že na zdravotné poistenie nemusím dať ani cent?
Viem, že ročne mám 3800€ + ďalších 60% cez paušálne výdavky oslobodených od daní.
Ako to je s poskytovaním služieb do USA a z DPH? Vznikajú mi kvôli tomu nejaké ďalšie povinosti?
Ďakujem pekne
Tu dáva asi najväčší zmysel, založiť si živnosť, čo sa chystám spraviť.
Je moja jediná výhoda ako študent živnostník, že za mňa štát platí zdravotné poistenie? Znamená to, že na zdravotné poistenie nemusím dať ani cent?
Viem, že ročne mám 3800€ + ďalších 60% cez paušálne výdavky oslobodených od daní.
Ako to je s poskytovaním služieb do USA a z DPH? Vznikajú mi kvôli tomu nejaké ďalšie povinosti?
Ďakujem pekne
-
hojko
Site Admin
- Kontaktovať používateľa:
Re: Študent živnosť
Nakolko po otvoreni zivnosti/firmy nebudes platca DPH, tak je pre teba DPH uplne irelevantne.
ak som sa dobre dočital v USA taktiež platiš taxes ak tam máš príjem z podnikania doporučujem ti najsť si firmu ktorá právne podklady vybavy za teba a vysvetli ti čo a ako , polročne to stoji kolo 300usd
Taxes = dane. Robi na Slovensku pre firmu z USA, nema dovod platit 300 USD za servis.
my bad zle som porozumel textu
-
aviceN
Guru
- Kontaktovať používateľa:
Hlavne bacha na tu zdravotku, to ze si student furt neznamena ze za teba skola plati komplet zdravotku, ja som mal tiez zivnost pocas SS, no na rocnom zuctovani mi vyrubili nedoplatok za zdravotku, sice nie v plnej vyske (za rok som tam nedal ani cent), ale aj tak
fyi
Koľko si platil na nedoplatku?
Doteraz som nepochopil ako ta zdravotka funguje keď som študent a čo je vlastne moja výhoda. Musím ajtak platiť ~60€ mesačne ako normálny živnostník?