Študent živnosť

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
skilletqt
Novice
Novice

Študent živnosť

Príspevok od používateľa skilletqt »

Zdravím, som študent a vytváram stránku pre LLC(s.r.o) firmu so sídlom v USA. Potrebujem prijať okolo 5000€ za posledný rok práce.
Tu dáva asi najväčší zmysel, založiť si živnosť, čo sa chystám spraviť.
Je moja jediná výhoda ako študent živnostník, že za mňa štát platí zdravotné poistenie? Znamená to, že na zdravotné poistenie nemusím dať ani cent?

Viem, že ročne mám 3800€ + ďalších 60% cez paušálne výdavky oslobodených od daní.

Ako to je s poskytovaním služieb do USA a z DPH? Vznikajú mi kvôli tomu nejaké ďalšie povinosti?

Ďakujem pekne
hojko
Site Admin
Site Admin
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Študent živnosť

Príspevok od používateľa hojko »

Nakolko po otvoreni zivnosti/firmy nebudes platca DPH, tak je pre teba DPH uplne irelevantne.
japaja
Guru wannabe
Guru wannabe

Príspevok od používateľa japaja »

ak som sa dobre dočital v USA taktiež platiš taxes ak tam máš príjem z podnikania doporučujem ti najsť si firmu ktorá právne podklady vybavy za teba a vysvetli ti čo a ako , polročne to stoji kolo 300usd
heker
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa heker »

Taxes = dane. Robi na Slovensku pre firmu z USA, nema dovod platit 300 USD za servis.
japaja
Guru wannabe
Guru wannabe

Príspevok od používateľa japaja »

my bad zle som porozumel textu
aviceN
Guru
Guru
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa aviceN »

Hlavne bacha na tu zdravotku, to ze si student furt neznamena ze za teba skola plati komplet zdravotku, ja som mal tiez zivnost pocas SS, no na rocnom zuctovani mi vyrubili nedoplatok za zdravotku, sice nie v plnej vyske (za rok som tam nedal ani cent), ale aj tak :) fyi
skilletqt
Novice
Novice

Príspevok od používateľa skilletqt »

Koľko si platil na nedoplatku?