Uber / Lyft / Taxify / Liftago - odvoz cez aplikaciu

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
NHISPVM
Star
Star

Re: Uber - preprava osob

Príspevok od používateľa NHISPVM »

Skayter díky idem to mrknúť

Chezter momentálne ešte študujem, takže popri škole (piatky, víkendy, atď. podľa času)
CheZteR
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa CheZteR »

aha, tak potom predpokladam ze uplne vsetko si riesis samozrejme z vlastej penazenky a po vlastnej rezii
ine by bolo ak by si to mal ako tpp a niekto ta zamestnaval ako vodica pod taxify
NHISPVM
Star
Star

aha hmm, tak predpokladám, že sa to vôbec neoplatí... Až sa čudujem ako je možné, že niekto vôbec ptm. robí šoféra :)
CheZteR
Redeemer
Redeemer

pretoze si vies zarobit kludne aj 400€ za tyzden
samozrejme nesmies byt autickar a mat auto ako svojho milacika

pripadne sa ludia zamestnaju na tpp ako som spominal a jazdia, maju fix 1000+, auto je firemne a nic neriesia, ani phm ani poistky :)
samozrejme vychadzam z miest kde sa pohybujem, levoča alebo spišská nová ves na tom asi bude inak...

tu v BA som už 2x isiel s tou istou slecnou - vodickou, da sa s nou pokecat, robi to vyhradne po veceroch az do noci a v dnoch kedy vie ze sa jej to oplati :)
ked si naje*any v meste a je ti zima je ti jedno co za auto pride, hlavne ze ides domov, teda nemusis mat na taxify svoje primarne auto, kupis si druhe len na tento biznis..naposledy som isiel multiplou :D

//autoeditácia príspevku (02 Jan 2019, 15:52)
ale to bol hopin, ale to je asi jedno, podstata bude rovnaka
NHISPVM
Star
Star

Chápem, na výber mám 2 auta. 2018 Toyotu Corolla benzín, alebo 2 Oktavku 2004 diesel (ktorá nie je zasa zrovna najnovšia - s tou by som do toho ale išiel radšej)

Spravil som rýchle prepočty a: