Fotografia - vaše fotky
-
Arkaz
Addict
- Kontaktovať používateľa:
Re: Fotografia - vaše fotky
Jedna ranna momentka. Asi nieje na tej foto nic specialne ale mne osobne sa paci 
neni to upravovane a je to fotene mobilom, ale celkom sa mi podarilo zaznamenat atmosferu jesene v Japonsku si myslim
az na ten prst v objektive
az na ten prst v objektive
Trošku to oživím.
Pridávam fotku z nového Sony a6400.
Pridávam fotku z nového Sony a6400.
Este ze je v prilohe 
Prečo? Ako takto. Ja som v tom úplný amatér. Mám v Chrome asi 30 otvorených kariet, kde čítam čo, ako a prečo funguje tak ako funguje. Takže som otvorený všetkej kritike. Foťák mám doma len 5 dní, takže nebuďte úplný zlý na mňa
.
ono heker narážal na to, že obrázky máš pridávať do prílohy nie do tagu IMG a inak, neviem jak ostatným, ale mne tú fotku ani neukázalo vidím len textový tag 
Ten tag sa snad zobrazi len Tapatalku
Aha, zaujímavé. Nahrával som to cez tapatalk. A mne to fotku normálne zobrazuje.
v Chrome na desktope ale nie.
daj si ju prosim do prilohy, lebo je to aj proti pravidlam, tak nech zbytocne neprovokujes vedenie.
daj si ju prosim do prilohy, lebo je to aj proti pravidlam, tak nech zbytocne neprovokujes vedenie.
Opravené, malo by to fungovať.
Inak, niekedy ale nebol problém z pridávaním obrázkov cez tapatalk nie? Alebo to bolo iné fórum?
Pre karmistu
: si myslíš, že keby som ju tam nevidel, tak by som písal že ju vidím? Fuck the logic 
//autoeditácia príspevku (15 Nov 2019, 16:59)