Bitcoin, Litecoin, Ethereum a iné kryptomeny
Re: Bitcoin, Litecoin, Ethereum a iné kryptomeny
To, že BTC je len pseudoanonymný, je podľa mňa výhoda. Ak totiž nechceš mať spárovanú svoju identitu s BTC, ktorý vlastníš, sú spôsoby, akými toho vieš docieliť. No a zároveň táto pseudoanonymita zaručuje totálnu transparentnosť úplne všetkých transakcií, takže nikto nemôže robiť žiadne šmeliny ako double spend a podobne.
BTC
rozumiem, len si myslim ze je fajn ze existuju aj ine kryptomeny s rozdielnymi vlastnostami ako Btc
rozumiem, len si myslim ze je fajn ze existuju aj ine kryptomeny s rozdielnymi vlastnostami ako Btc
Čím viac študujem kryptomeny, tým viac som presvedčený o tom, že sú to super riešenia na problémy, ktoré neexistujú alebo sú úplne marginálne.
Teda až na Bitcoin, to je veľmi elegantné riešenie na jeden z najpálčivejších problémov, ktorý do jeho vzniku nebol v podstate nikdy dostatočne dobre vyriešený - problém neštátnych peňazí, ktoré nemôžu byť nikým kontrolované a svojvoľne emitované
Teda až na Bitcoin, to je veľmi elegantné riešenie na jeden z najpálčivejších problémov, ktorý do jeho vzniku nebol v podstate nikdy dostatočne dobre vyriešený - problém neštátnych peňazí, ktoré nemôžu byť nikým kontrolované a svojvoľne emitované
-
Mek
Addict
- Kontaktovať používateľa:
Mozes to vysvetlit?Pilifo napísal: 21 apr 2023, 11:12 Ja som presvedčený o tom, že každá jedna kryptomena AKA shitcoin môže byť regulovaná okrem Bitcoinu, ten je plne decentralizovaný a nie je žiadna centrálna entita, ktorá by sa dala regulovať. Priznala to už aj americká ministerka financií Janet Yellen.
https://www.reddit.com/r/Bitcoin/commen ... avity_and/
Ktora centralna entita stoji za ETH, BTG, XBC, XMR, alebo najznamejsim shitcoinom DOGE?
Nie je medzi nimi rozdiel oproti BTC, vsetky su decentralizovane. BTC si uziva vynimocnost len preto, ze bol prvy.