ventilator - hučí

Témy týkajúce sa procesorov, pamätí, grafických kariet, harddiskov...
DeepEye
Amateur
Amateur

Príspevok od používateľa DeepEye »

niekto predomnou tu odporucal WD. Presne na takyto problem som sa pytal technikov v Ageme. Povedali ze im sa WD je prilis suche - im sa vraj osvedcil Dove(ano to pletove mlieko) - neviem co je na tom pravdy ze WD je suche no odvtedy mi uz ten vetrak na grafike nehuci.
JAnci3D
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa JAnci3D »

DeepEye napísal:niekto predomnou tu odporucal WD. Presne na takyto problem som sa pytal technikov v Ageme. Povedali ze im sa WD je prilis suche - im sa vraj osvedcil Dove(ano to pletove mlieko) - neviem co je na tom pravdy ze WD je suche no odvtedy mi uz ten vetrak na grafike nehuci.
Myslím že je dosť možné ale treba rozlišovať hluk pri vybitých ložiskách a hluk otáčok pri maximálnych otáčkach . . pri . môžeš na neho dávať aj niveu keď je rozkrútený na 3000RPM :)
k6
VIP
VIP

Príspevok od používateľa k6 »

Na cistenie je lepsi stlaceny vzduch (niekto to tu pisal...), bud kompresor alebo sa to da kupit aj normalne v spreji. Na mazanie WDcko postacuje, v nonstop prevadzke par kvapiek zaruci kvalitne mazanie podla mojej skusenosti kludne na dobu jedneho roka. Bavime sa samozrejme o vetrakoch s gulickovym loziskom, v tzv. klznych "loziskach" (lacne vetraciky) nepomoze ziadny sprej ani vysavanie, casom proste exnu.
uNreal_saTch^
Professional
Professional

Príspevok od používateľa uNreal_saTch^ »

No takze podla mna je mazanie uplna blbost, lebo tie fany je da sa povedat "zanedbatelna" polozka...
ak sa to ale rozhodne niekto robit, chcem aspon trochu poradit...

magnet na rotujucej casti NIEJE VOBEC V MECHANICKOM KONTAKTE (je tam vzduchova medzera) s nicim, takze ani vobec nepotrebuje mazanie. ak ho predsa namazas tak jediný „uzitok“ s toho bude to že sa tam zacne lepit prach...