Práca + príjem

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
schw33k
Guru
Guru
Používateľov profilový obrázok

Práca + príjem

Príspevok od používateľa schw33k »

Zaujímalo by ma v akom odvetví pracujete , proste kde a čo robíte a ak chcete môžte pridať aj vaše finančné ohodnotenie ...
Samozrejme , odpoveď " študujem " nieje žiadaná

( o tejto téme viem http://www.hojko.com/skola-praca-alebo- ... t=pracujem , nieje zameraná na pracovné odvetvie , ale iba na výber z 3 možností - väčšina odpovedí : " pracujem " )
krija
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa krija »

sumitomo electric bordnetze s.r.o nitra pracovisko BA pri VW
odvetvie: toto hovorí za vsetko: VW :(
koordinator zmeny (momentalne na odpocinku :P )
financne ohodnotenie mi zial pracovna zmluva nedovoluje zverejnit.
pato83
Addict
Addict

Príspevok od používateľa pato83 »

Do 30. aprila 2007 som pracoval pre sumitomo electric bordnetze s.r.o nitra, v spoločnosti Tukový priemysel. Robil som to iste čo v Sumitomo predtym, no teraz som ako skladnik bol platený Tukovým priemyslom, ktorého platilo Sumitomo. Pekne vymyslené, no a plat som mal zaklad 11900 sk + 600 pritomnostná + 600 prispevok na cestovanie / mesačne som precestoval tak okolo 1800 sk/. Takze ziadna slava, no čo už, hlavne, že sa tymi tahmi nabalili na nas. To je vse a dufam, ze tu nepracujeme alebo sme nepracovali vsetci v Sumitomo. :?
Gothar
Moderátor
Moderátor

Príspevok od používateľa Gothar »

Robim v prekladatelskej firme - volny pracovny cas, mozna praca na dialku a slusne ohodnotenie. Ale zavisi na tom, kolko je projektov, pretoze ak nie su, tak sa da ostat aj na mzde 0kc/mesiac :)
//k platu: Ako student som spokojny, ze sa za 2 mesiace(priemerne 5 hodin denne) da zarobit na lepsi notebook + nejake periferie a este mi aj ostane na zvysenie zivotneho standardu(lepsie jedlo, chlast a tak :D )
enter00
Guru wannabe
Guru wannabe

Príspevok od používateľa enter00 »

Reality a IT.
mesacny prijem - nestazujem sa.
schw33k