Treba robiť niejaké odvody popri brigade?
nezdania, ak mas normalneho zamestnavatela... ja som robil u sukromnika, mal som rozvazat tovar do obchodov a nakoniec som skoncil v jeho zahrade: 35 v tieni a ja som na poli trhal burinu. zlomil som nahodou nasadu od ryla a on mi za to zdanil surovo vyplatuMek napísal:nie. dokonca sa ti ani nezdani prijem, ak donesies zamestnavatelovi k dohode o vykonani prace aj potvrdenie o navsteve skoly.
-
Mek
Addict
- Kontaktovať používateľa:
nemam poruke ziadny paragraf, ale pisem z vlastnej skusenosti. Dva roky som robil 4 tyzdne cez prazky v jednej firme v TN a zarobil som vzdy viac ako 3500 mesacne a ja sam som sa nemusel starat o nic. Asi preto, ze som este student (vtedy aj prijaty na vysku a tak), takze ak si student, nemal by si sa starat o nic. Skus zbierka.sk tam su nejake zakony.J.O.S.E napísal:počuj nemáš o tom nejaký zákon alebo niečo pretože mne istý ľudia tvrdia že ak zarobím 3 500 za mesiac platím 14 percent poistne
nevieš stránku ministerstva práce, soc. veci a rodiny?Mek napísal:nemam poruke ziadny paragraf, ale pisem z vlastnej skusenosti. Dva roky som robil 4 tyzdne cez prazky v jednej firme v TN a zarobil som vzdy viac ako 3500 mesacne a ja sam som sa nemusel starat o nic. Asi preto, ze som este student (vtedy aj prijaty na vysku a tak), takze ak si student, nemal by si sa starat o nic. Skus zbierka.sk tam su nejake zakony.
nie ja som myslel serioznu prácu niekde v hypermárkete pri vykladani tovaru ako brigáda počas prázdninades napísal:nezdania, ak mas normalneho zamestnavatela... ja som robil u sukromnika, mal som rozvazat tovar do obchodov a nakoniec som skoncil v jeho zahrade: 35 v tieni a ja som na poli trhal burinu. zlomil som nahodou nasadu od ryla a on mi za to zdanil surovo vyplatu
-
erytrocyt
VIP
- Kontaktovať používateľa:
Jose, pozri sa.
Si študent, a chceš pracovať že?