Vigor 2600 g + NETBOX = moja nocna mora
-
sINN3R
Medium Star
- Kontaktovať používateľa:
Vigor 2600 g + NETBOX = moja nocna mora
vcera som si nehal na byt v CR zaviest internet kedze som mal stary router zo slovenskeho telecomu chcel som ho tam pouzit. Ale zistil som ze to neni take lahke a mozno ani vobec mozne. Netbox totiz prideli pristup na internet na mac adresu. Preto som teda technikovi co prisiel povedal MAC ADRESU routra, ten to odtestoval a zkonstatoval ze nema uz vela casu a ze mu to nejde a ze musi ist a odisiel... skusal som asi 2 hodiny menit nastavenie routera a nic nemoze mi niekto prosim POMOCT ? prosim
-
t0m4s3
Admin
mas dve moznosti:
1) Zavolaj si na infolinku a nadiktuj im MAC adresu tvojho routra, oni to na pockanie zmenia a za cca 5min to bude fungovat (cca pred 2mesiacmi mi odisiel stary router, menil som to za novy)
2) Staci ist na https://nbox.cz a tam si tu adresu zmenit sam. Nie je to okamzite, pretoze tieto zmeny sa aplikuju kazdu noc medzi 2.00-3.00. Momentalne mi ale nbox.cz nefunguje, takze ti ostava zrejme len prva moznost.
1) Zavolaj si na infolinku a nadiktuj im MAC adresu tvojho routra, oni to na pockanie zmenia a za cca 5min to bude fungovat (cca pred 2mesiacmi mi odisiel stary router, menil som to za novy)
2) Staci ist na https://nbox.cz a tam si tu adresu zmenit sam. Nie je to okamzite, pretoze tieto zmeny sa aplikuju kazdu noc medzi 2.00-3.00. Momentalne mi ale nbox.cz nefunguje, takze ti ostava zrejme len prva moznost.
-
sINN3R
Medium Star
v Brne Novy Liskovec,
Proste viem mac adresu routra este tam je mac adresa wlan a este su tam nastavenia pre pristup do internetu... ked som dal factory reset aby som mal istotu ze nic tam neni z telecomu tak mi to neslo... aj ked som dal original firmware pre CZ, Grecko, SR z draytek.com
ak sa tomu rozumies tak mi napis na icq 213 466 760