Vigor 2600 g + NETBOX = moja nocna mora

O internete a sieťach, problémoch, nastaveniach...
sINN3R
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Vigor 2600 g + NETBOX = moja nocna mora

Príspevok od používateľa sINN3R »

vcera som si nehal na byt v CR zaviest internet kedze som mal stary router zo slovenskeho telecomu chcel som ho tam pouzit. Ale zistil som ze to neni take lahke a mozno ani vobec mozne. Netbox totiz prideli pristup na internet na mac adresu. Preto som teda technikovi co prisiel povedal MAC ADRESU routra, ten to odtestoval a zkonstatoval ze nema uz vela casu a ze mu to nejde a ze musi ist a odisiel... skusal som asi 2 hodiny menit nastavenie routera a nic nemoze mi niekto prosim POMOCT ? prosim
t0m4s3
Admin
Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa t0m4s3 »

mas dve moznosti:

1) Zavolaj si na infolinku a nadiktuj im MAC adresu tvojho routra, oni to na pockanie zmenia a za cca 5min to bude fungovat (cca pred 2mesiacmi mi odisiel stary router, menil som to za novy)

2) Staci ist na https://nbox.cz a tam si tu adresu zmenit sam. Nie je to okamzite, pretoze tieto zmeny sa aplikuju kazdu noc medzi 2.00-3.00. Momentalne mi ale nbox.cz nefunguje, takze ti ostava zrejme len prva moznost.
sINN3R
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

vsetko to krasne znie ale skoda ze Vigor 2600 g ANI Vigor 2600 ge mi proste nefunguju na linke od NETBOXu... mac adresu mam zmenenu ako je treba jedine co potrebujem je dako rozumne nastavit na routry internet... a to uz neviem
t0m4s3
Admin
Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa t0m4s3 »

Co tam chces nastavovat? Adresu na WAN port si nechaj priradit DHCP servrom, adresu na LAN si nastav aku chces - nieco z 10.0.0.0 alebo 192.168.0.0 siete. Kde v Cechach si, v Prahe, Brne alebo Jihlave?
sINN3R
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

v Brne Novy Liskovec,