MHD

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
jorg22
Medium Professional
Medium Professional
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

MHD

Príspevok od používateľa jorg22 »

Kolko budem platit pokutu ak si kupim zlavneny listok a mam 18 ale som este student ale nemam doklad o tom z doprevneho podniku?Mam sancu sa domahat nejakej zlavy ak som student a mal som cvaknuty zlavneny listok?
Este ked nemam pri sebe doklady a zavolaju revizori policajtov, kto bude platit vyjazd ja alebo dopravny podnik.
THX
brm
Darca
Darca

Príspevok od používateľa brm »

Skús si naštudovať prepravný poriadok MHD toho mesta, v ktorom cestuješ. Každý to má inak. Ale marí sa mi, že pokuta zvyčajne býva niekoľkonásobok neštiknutej hodnoty, čiže myslím platíš iba rozdiel. Ale nie som si 100% istý.. všetko závisí od konkrétnej MHD.. ;)
jorg22
Medium Professional
Medium Professional
Kontaktovať používateľa:

Myslel som MHD v Bratislave.
A pokuta za necvaknuty cely listok je 100 nasobok + jeho cena cize 1414SK
brm
Darca
Darca

Príspevok od používateľa brm »

jorg22 napísal:Myslel som MHD v Bratislave.
A pokuta za necvaknuty cely listok je 10 nasobok + jeho cena cize 14014SK
V Bratislave stojí jeden lístok 1400sk? :)
jorg22
Medium Professional
Medium Professional
Kontaktovať používateľa:

lol sekol som sa, listok stoji 14SK.A pokuta je 100 nasobok + jeho cena.
:D
Opravil som to pre istotu.
Stoporko
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Stoporko »