MHD
-
jorg22
Medium Professional
- Kontaktovať používateľa:
MHD
Kolko budem platit pokutu ak si kupim zlavneny listok a mam 18 ale som este student ale nemam doklad o tom z doprevneho podniku?Mam sancu sa domahat nejakej zlavy ak som student a mal som cvaknuty zlavneny listok?
Este ked nemam pri sebe doklady a zavolaju revizori policajtov, kto bude platit vyjazd ja alebo dopravny podnik.
THX
Este ked nemam pri sebe doklady a zavolaju revizori policajtov, kto bude platit vyjazd ja alebo dopravny podnik.
THX
-
Stoporko
VIP
nema dotycny skor na mysli fakt, ze nas dpb pozaduje po studentoch, ktori nemaju elektricenku a chcu jazdit na zlavnene listky, karticku ktora vyzera ako elektricenka, ale je na nej napisane ze si student - aby sa zabranilo ze budu bezni dospeli jazdit na polovicne listky. V praxi to revizori po studakoch neziadaju, no obcas sa najde daky, ktory nepouzije rozum a bude uzkostlivo dbat na dodrziavani zakona napriek rozumu (vidim ze niekto je mlady -okolo 22 tak je vysoka pravdepodobnost ze je na vs a podobne...). No musim sa revizorov i zastat ze obdivujem ich nervy, i ked som doteraz stretol u nas len asi troch naozaj slusnych
p.s. v tvojom pripade by som sa to snazil s revizorom ukecat, pripadne mu daku stovecku dat...
http://www.dpb.sk/prepor/pp04.htm
edit: teraz mi napadlo, ze v tom linku sa pise o DOKLADE O STUDIU - takze mozno index/isic by mal teoreticky stacit, ale vysvetluj zadubenemu revizorovi co to vobec isic je, vsak...
p.s. v tvojom pripade by som sa to snazil s revizorom ukecat, pripadne mu daku stovecku dat...
http://www.dpb.sk/prepor/pp04.htm
edit: teraz mi napadlo, ze v tom linku sa pise o DOKLADE O STUDIU - takze mozno index/isic by mal teoreticky stacit, ale vysvetluj zadubenemu revizorovi co to vobec isic je, vsak...
-
Stoporko
VIP