Kto sa tu akurat tak venuje foteniu????
Ale tak že ako sa to upravuje aké fotaky používate pri tom fotení a tak. Lebo ja som Fotograf a môžem vám rád poradit:D
A môžem vás aj od fotit nieje problém treba sa ozvať a ja vám odfotím a urobím a upravím vám fotky: A buť si ich dáte napali, vivolat fotku alebo sa somnou dohodnete píšte mi na hojko svoje návrhy ja totu necám dlho každý mesiac to budem obnovovať.
mam vypite, ale toto je pomerne dost, nemyslite si??
bibso napísal:som ucitel informatiky a spravca siete v skole a pouziva sa spomynana Agenda a hesla na prihlasovanie sa menit daju ako ziacke tak aj administratorske, staci mat pristup do pc s agendou, ale radsej sa ucte
EDIT
ADOXtreme napísal:Predám úplne nový/nevybalený navygačný systém "Mio C720T, mapa Európy MioMap V3 s držiakom a TMC prijímačom"
will.i.am napísal:Inak minule k nam pribudli 2-ja novy VIP-ci...
jin - za poradcu vo vztahoch
krija - za politickeho analytyka...
nech sa vam aj oni vyjadria ake je to super mat pristup do tajnej sekcie
//
ak545321 napísal:Bolo bi dobre kebize zrobia CD Windows XP so SP3.Ale instalacia Windowsu
A: A preco bi si ti stale mal bit lepsi? Ja ta vobec ale vboec, ta mechapem.
B: Najprv sa nauc gramatiku. Toto ma uz nebavi pocuvat...
A: Gramatyku? ja? Sak ja ju vem lepsie jak ti! Chodil som na jazikovu skolu. Tak my nehovor ze, si lepsi v gramatyke!
do pi*e kur*a to znamena ze z toho sprosteho diktatu nebudem mat jednotku sry ze nadavam, ale nie zeby ta ucitelka precitala to " ľ ", ona povedala normalne l. este ked mi poviete ze schyluje sa pise "schyľuje" tak sa tu asi zastrelim... lebo mal som tam najprv makcen a potom som ho preskrtol
ja čo som vydel sbs karov v tescu tak su to asi tak ludia nad 50 rokvo ten keby ta zdrapne tak mu lachko ujdes keby už kradsej ..
možno trosku od veci