je to fakt moja vina??,

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...
vladuška
Light Expert
Light Expert
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

je to fakt moja vina??,

Príspevok od používateľa vladuška »

aby ste boli v obraze tak s pratelom sme spolu tri mesiace ale pozname sa 3 roky. Vidíme sa tak raz za 5 tyzdnov pretoze on pracuje na čechách a ja študujem. Všetko by bolo ok lenže dnes sme sa dosť pohadali cez maily. Pytala som sa ho kedy pride domov lebo ked tu bol naposledy tak vravel ze na prelome augusta a jula. Dnes mi povedal ze asi v polovicke augusta. Bola som z toho trochu smutna ale dodal jednu poznamku ze nevie ci mi bude verny lebo ide na diskoteku na ktoru sa velmi tesi a to ma uz dorazilo. Viem ze to napisal zo srandy s tou vernosťou ale aj tak to zabolelo tak som mu to aj povedala. a on hned na vybehol ze ci si na nom chcem vyburit zlost. To chcem tak vela aby mi nepisal take somariny? A nehovorila som tu ho len raz. Uz neviem co si mam o tom mysliet teraz je urazeny a vobec mi nepise.
este aby ste vedeli vek ja mam 23 aon 26
triple
Guru wannabe
Guru wannabe
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa triple »

napíš presne čo napísal on s tou vernousťou a čo si mu na to napísala ty..
pak bude lahšie nad tým lamentovať
neo250
Star
Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa neo250 »

no ale tak ked niekto zoberem niečo zo srandy tak by si mal aj premyslieť, ako to druhá strana zobere.... zas toto by zobralo aj mňa, a tiež by som si lamal nad tým hlavu, určite nemáš ty vinu ale on... vieš v jeho veku by sa nemal spravať ako chlapec ale brať život už inak ako predtým... ty sa mu nemáš začo ospravedlnovať, to si myslím JA! :)
vladuška
Light Expert
Light Expert
Kontaktovať používateľa:

napisal ze v sobotu ide na disku a ze to bude tahzsie zostat mi verny a este ze sa na nu velmi tesi
ja som mu na to napisala ze mi to nemusi este tymito blbymi recami stazovat to ze nepride teraz domov
triple
Guru wannabe
Guru wannabe