je to fakt moja vina??,
je to fakt moja vina??,
aby ste boli v obraze tak s pratelom sme spolu tri mesiace ale pozname sa 3 roky. Vidíme sa tak raz za 5 tyzdnov pretoze on pracuje na čechách a ja študujem. Všetko by bolo ok lenže dnes sme sa dosť pohadali cez maily. Pytala som sa ho kedy pride domov lebo ked tu bol naposledy tak vravel ze na prelome augusta a jula. Dnes mi povedal ze asi v polovicke augusta. Bola som z toho trochu smutna ale dodal jednu poznamku ze nevie ci mi bude verny lebo ide na diskoteku na ktoru sa velmi tesi a to ma uz dorazilo. Viem ze to napisal zo srandy s tou vernosťou ale aj tak to zabolelo tak som mu to aj povedala. a on hned na vybehol ze ci si na nom chcem vyburit zlost. To chcem tak vela aby mi nepisal take somariny? A nehovorila som tu ho len raz. Uz neviem co si mam o tom mysliet teraz je urazeny a vobec mi nepise.
este aby ste vedeli vek ja mam 23 aon 26
este aby ste vedeli vek ja mam 23 aon 26
-
neo250
Star
- Kontaktovať používateľa:
no ale tak ked niekto zoberem niečo zo srandy tak by si mal aj premyslieť, ako to druhá strana zobere.... zas toto by zobralo aj mňa, a tiež by som si lamal nad tým hlavu, určite nemáš ty vinu ale on... vieš v jeho veku by sa nemal spravať ako chlapec ale brať život už inak ako predtým... ty sa mu nemáš začo ospravedlnovať, to si myslím JA! 
-
pinacolada
Guru wannabe
v takychto hadkach nikdy nie je vinny iba jeden cize odpoved na povodnu otazku - nie,nie je to iba tvoja vina no podla mna si mala reagovat inak.na druhej strane on tiez nemusel take veci pisat...vladuška napísal:napisal ze v sobotu ide na disku a ze to bude tahzsie zostat mi verny a este ze sa na nu velmi tesi
ja som mu na to napisala ze mi to nemusi este tymito blbymi recami stazovat to ze nepride teraz domov
-
pinacolada
Guru wannabe
Vobec si nemyslim ze by sa chystal podviest, zas neprehanajte chlapci, nemusite vsetko brat hned doslovne a vraviet ze uz bude koniec atd