Student Agency Poprad --> Zurich a s5

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
nejakymarko
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Student Agency Poprad --> Zurich a s5

Príspevok od používateľa nejakymarko »

Zdravim. Priatelka maka vo Svajciarsku a chcel by som ju ist pozriet. Pozeral som autobusy student agency, ale neviem ci som tomu dobre pochopil.
takzemoje otazky. dobre som pozeral ze Zurich je v kategorii CH1, cize je to ta lacnejsia alternativa. Potom trosak nechapem tym cifram tam. Takze chcem obojsmerny listok.
Takze platim: CH1 obojsmerny 2600SK + Transfer z Popradu obojsmerny 1000Sk - 10% zlavu za ocobu do 26rokov cize to je dokopy 3240,-
myslim ze to je v celku v pohode cena. Len sa chcem spytat...v tej prahe prestupujem? Trocha tomu nechapem takmi to pls vysvetlite. A cim skor tym lespie. Chcel by som odist uz v pondelok
hondzo
Medium Expert
Medium Expert
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hondzo »

chod sa informovat do SATUR-u...to je hned vedla priora pod PAPYRUSOM....oni ti hned objednaju aj predaju listok + ti povedia vsetko co potrebujes....tak som to riesil ja a dobre bolo :)
brm
Darca
Darca

Príspevok od používateľa brm »

Prestupovať budeš určite.. buď v Prahe alebo v Brne..
Určite sa však choď opýtať do toho Saturu:
http://www.studentagency.cz/mainpage.php?switch=102936
A keď chceš cestovať už v Pondelok, tak radšej tam zbehni čo najskôr, aby boli voľné miesta.. ;)
nejakymarko
Addict
Addict

pana dufam ze sa pri prestupovani nestratim :D no dnes este podiskutujem s nasimi a zbehnem do toho saturu...zatial dik chalani..ale eset budem mat urcite otazky..a ta suma moze byt taka ako som napisal?
brm
Darca
Darca

Nestratíš sa.. stanica pri hoteli Grand aj Florenc sú celkom v pohode (ten brnenský Grand je akoby iba jedno nástupište).. a v podstate Teba budú zaujímať asi iba žlté autobusy. Ak nemáš správny lístok na daný autobus, tak dnu Ťa nepustia, tj. nemusíš sa báť ani nastúpenia na zlý autobus. :D
nejakymarko
Addict