Student Agency Poprad --> Zurich a s5
-
nejakymarko
Addict
Student Agency Poprad --> Zurich a s5
Zdravim. Priatelka maka vo Svajciarsku a chcel by som ju ist pozriet. Pozeral som autobusy student agency, ale neviem ci som tomu dobre pochopil.
takzemoje otazky. dobre som pozeral ze Zurich je v kategorii CH1, cize je to ta lacnejsia alternativa. Potom trosak nechapem tym cifram tam. Takze chcem obojsmerny listok.
Takze platim: CH1 obojsmerny 2600SK + Transfer z Popradu obojsmerny 1000Sk - 10% zlavu za ocobu do 26rokov cize to je dokopy 3240,-
myslim ze to je v celku v pohode cena. Len sa chcem spytat...v tej prahe prestupujem? Trocha tomu nechapem takmi to pls vysvetlite. A cim skor tym lespie. Chcel by som odist uz v pondelok
takzemoje otazky. dobre som pozeral ze Zurich je v kategorii CH1, cize je to ta lacnejsia alternativa. Potom trosak nechapem tym cifram tam. Takze chcem obojsmerny listok.
Takze platim: CH1 obojsmerny 2600SK + Transfer z Popradu obojsmerny 1000Sk - 10% zlavu za ocobu do 26rokov cize to je dokopy 3240,-
myslim ze to je v celku v pohode cena. Len sa chcem spytat...v tej prahe prestupujem? Trocha tomu nechapem takmi to pls vysvetlite. A cim skor tym lespie. Chcel by som odist uz v pondelok
Prestupovať budeš určite.. buď v Prahe alebo v Brne..
Určite sa však choď opýtať do toho Saturu:
http://www.studentagency.cz/mainpage.php?switch=102936
A keď chceš cestovať už v Pondelok, tak radšej tam zbehni čo najskôr, aby boli voľné miesta..
Určite sa však choď opýtať do toho Saturu:
http://www.studentagency.cz/mainpage.php?switch=102936
A keď chceš cestovať už v Pondelok, tak radšej tam zbehni čo najskôr, aby boli voľné miesta..
-
nejakymarko
Addict
-
nejakymarko
Addict
-
nejakymarko
Addict