zlava cestovneho junior rail plus

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
brainwirm
Guru wannabe
Guru wannabe
Kontaktovať používateľa:

zlava cestovneho junior rail plus

Príspevok od používateľa brainwirm »

http://www.slovakrail.sk/index.php?id=j ... lus-euro26
chcem sa opytat ci je mozne tuto kartu kombinovat so studentskou zlavou (skratka som student mam preukaz = polovicny listok a ak mam railplus ci sa z polovicneho odratava este 40% )kto s tym ma nejake skusenosti vopred diky :P
pershing
Guru
Guru
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa pershing »

to si pis, a ked este prilozis vystrizok z noveho casu tak pojdes zadarmo.... :roll:
MakeFake
Spammer
Spammer
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa MakeFake »

Mam cipovu kartu ktora sluzi aj ako preukazka ,ze som student. Vsetky autobusove spolocnosti (SAD Trencin, PD, BB, Zvolen, xxx) mi daju zlavu 50%.

Len sproste zeleznice ti ju neakceptuju, a neakceptuju ti ani cesky ISIC... Musis mat ich vlastny praukaz (za ktory musis platit) a sa mi zda ,ze za zlava plati len na 1 trati.

Takze tvoju studenstsku zlavu ak mas u nich uz aj preukaz zakupeny, ti budu akceptovat len na zvolenej trase si myslim...

Ak sa mylim prepac...
Leo15951
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa Leo15951 »

vymazane
...
Expert
Expert

Príspevok od používateľa ... »

MakeFake napísal:Len sproste zeleznice ti ju neakceptuju, a neakceptuju ti ani cesky ISIC... Musis mat ich vlastny praukaz (za ktory musis platit) a sa mi zda ,ze za zlava plati len na 1 trati.
Mylis sa. Ziacky preukaz je bez poplatkov a plati (50% zlava) na celej sieti zeleznic.
http://www.slovakrail.sk/index.php?id=ziaci-a-studenti
Leo15951
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa Leo15951 »

vymazane
brainwirm
Guru wannabe
Guru wannabe
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa brainwirm »

ale kur*a aj tak je to na hovno kt potrebujem ist 2x za mesiac snv - prievidza