chcem sa opytat ci je mozne tuto kartu kombinovat so studentskou zlavou (skratka som student mam preukaz = polovicny listok a ak mam railplus ci sa z polovicneho odratava este 40% )kto s tym ma nejake skusenosti vopred diky
zlava cestovneho junior rail plus
zlava cestovneho junior rail plus
http://www.slovakrail.sk/index.php?id=j ... lus-euro26
chcem sa opytat ci je mozne tuto kartu kombinovat so studentskou zlavou (skratka som student mam preukaz = polovicny listok a ak mam railplus ci sa z polovicneho odratava este 40% )kto s tym ma nejake skusenosti vopred diky
-
MakeFake
Spammer
- Kontaktovať používateľa:
Mam cipovu kartu ktora sluzi aj ako preukazka ,ze som student. Vsetky autobusove spolocnosti (SAD Trencin, PD, BB, Zvolen, xxx) mi daju zlavu 50%.
Len sproste zeleznice ti ju neakceptuju, a neakceptuju ti ani cesky ISIC... Musis mat ich vlastny praukaz (za ktory musis platit) a sa mi zda ,ze za zlava plati len na 1 trati.
Takze tvoju studenstsku zlavu ak mas u nich uz aj preukaz zakupeny, ti budu akceptovat len na zvolenej trase si myslim...
Ak sa mylim prepac...
Len sproste zeleznice ti ju neakceptuju, a neakceptuju ti ani cesky ISIC... Musis mat ich vlastny praukaz (za ktory musis platit) a sa mi zda ,ze za zlava plati len na 1 trati.
Takze tvoju studenstsku zlavu ak mas u nich uz aj preukaz zakupeny, ti budu akceptovat len na zvolenej trase si myslim...
Ak sa mylim prepac...
Mylis sa. Ziacky preukaz je bez poplatkov a plati (50% zlava) na celej sieti zeleznic.MakeFake napísal:Len sproste zeleznice ti ju neakceptuju, a neakceptuju ti ani cesky ISIC... Musis mat ich vlastny praukaz (za ktory musis platit) a sa mi zda ,ze za zlava plati len na 1 trati.
http://www.slovakrail.sk/index.php?id=ziaci-a-studenti
-
makaveli
King
- Kontaktovať používateľa: