Založená slovenská verzia Metapédie!
ako poznam slovensku mentalitu, tak tam budu co nevidiet pribudat prispevky typu madari do plynu, slovenska pospolitost rulezzz a podobne. a co sa tyka objektivity media, myslim, ze to rozhodne nebude, kedze kazdy si tam bude pisat "co chce" a za doveryhodny zdroj by som to nepovazoval. lahucko sa pozmeni veta, prida sa ciarka a hned mame prerobenu historiu v nas prospech.
-
zvonenie33
Light Professional
- Príspevky: 905
- Registrovaný: 09 jún 2005, 14:23
- Bydlisko: Myslis si ze sa ta netyka stiepna reakcia vodika?
- Kontaktovať používateľa:
-
blaydy-036
Light Expert
- Príspevky: 37
- Registrovaný: 23 jan 2006, 8:17
totalny bulšit staci uz len zbezne pozriet posledne upravy, plno reci o rasizme, nacizme, ... Proste extremisti, ktorych vyprali z wikipedie sa nahrnuli hentam
Uz len toto to dokazuje, ziadny spravy o vojne, o holokauste, normalny politik, nie? Ved vrazdil primarne Zidov, takze asi hej...
Kód: Vybrať všetko
Adolf Hitler (* 20. apríl 1889, Braunau am Inn, Rakúsko – † 30. apríl 1945, Berlín, Nemecko) bol nemecký filozof a politik, Vodca (Führer) Tretej ríše a tvorca národného socializmu. Od roku 1920 stál na čele Nemeckej národnosocialistickej robotníckej strany (Nazionalsozialistische Deutsche Arbeiter Partei – NSDAP). Od roku 1933 nemecký kancelár až do smrti, od roku 1934 Vodca (Führer) až do smrti. Presadzoval politiku rasovej čistoty a solidarity, silne kritizoval škodlivý vplyv Židov. V priebehu niekoľkých rokov pri moci sa mu podarilo obnoviť nemeckú ekonomiku, zjednotil národ, silne pozdvihol vedu, kultúru a sociálne zabezpečenie v krajine. Bol vynikajúci rečník a charizmatická osobnosť. Podľa mnohých išlo o najvýznamnejšiu postavu histórie.-
zvonenie33
Light Professional
- Príspevky: 905
- Registrovaný: 09 jún 2005, 14:23
- Bydlisko: Myslis si ze sa ta netyka stiepna reakcia vodika?
- Kontaktovať používateľa:
http://sviecka.blogspot.com/2007/10/spo ... apdia.html
Len na vysvetlenie: Vacsina linkov v clanku nebude fungovat, z dvovodu, ze administrator Vilkas zmazal a znova nahral inkriminovane clanky, ako mozno vidiet tu:
http://sk.metapedia.org/wiki/%C5%A0peci ... Log/delete
Ak vas clanok zaujal mozte zan hlasovat:
http://vybrali.sme.sk/c/Spochybnovanie- ... oda-slova/
Len na vysvetlenie: Vacsina linkov v clanku nebude fungovat, z dvovodu, ze administrator Vilkas zmazal a znova nahral inkriminovane clanky, ako mozno vidiet tu:
http://sk.metapedia.org/wiki/%C5%A0peci ... Log/delete
Ak vas clanok zaujal mozte zan hlasovat:
http://vybrali.sme.sk/c/Spochybnovanie- ... oda-slova/
Michal zaujimave, ale neslo o velmi zasadne upravy..
http://sk.metapedia.org/wiki/Hitler_a_holokausteMPiko napísal:Uz len toto to dokazuje, ziadny spravy o vojne, o holokauste, normalny politik, nie? Ved vrazdil primarne Zidov, takze asi hej...
presne tak ... pozrel som tri clanky ... a tie polopravdy az lzi co tam boli... no aspon som sa dobre nasmial... pripada mi to ako nejaka forma nacistickej propagandy pred velkym zlym ujom "sionizmom"...eMPiko napísal:totalny bulšit staci uz len zbezne pozriet posledne upravy, plno reci o rasizme, nacizme, ... Proste extremisti, ktorych vyprali z wikipedie sa nahrnuli hentam
Uz len toto to dokazuje, ziadny spravy o vojne, o holokauste, normalny politik, nie? Ved vrazdil primarne Zidov, takze asi hej...Kód: Vybrať všetko
Adolf Hitler (* 20. apríl 1889, Braunau am Inn, Rakúsko – † 30. apríl 1945, Berlín, Nemecko) bol nemecký filozof a politik, Vodca (Führer) Tretej ríše a tvorca národného socializmu. Od roku 1920 stál na čele Nemeckej národnosocialistickej robotníckej strany (Nazionalsozialistische Deutsche Arbeiter Partei – NSDAP). Od roku 1933 nemecký kancelár až do smrti, od roku 1934 Vodca (Führer) až do smrti. Presadzoval politiku rasovej čistoty a solidarity, silne kritizoval škodlivý vplyv Židov. V priebehu niekoľkých rokov pri moci sa mu podarilo obnoviť nemeckú ekonomiku, zjednotil národ, silne pozdvihol vedu, kultúru a sociálne zabezpečenie v krajine. Bol vynikajúci rečník a charizmatická osobnosť. Podľa mnohých išlo o najvýznamnejšiu postavu histórie.
btw: uz len cakam na K- od Aryan Angel ako sa to pomaly stava zvykom
Mam pre teba prekvapenie, ziadne k- som ti nikdy nedal..LordHaart napísal:btw: uz len cakam na K- od Aryan Angel ako sa to pomaly stava zvykom
Asi mas aj inych fanusikov
Netlaci ti platnicka na mozog?LordHaart napísal:velkym zlym ujom "sionizmom"...
Ano, neslo o vela uprav a da sa povedat, ze neboli ani nijak prevratne, ale preco ma zablokoval? Ako som si vsimol, stalo sa to viacerym.Aryan Angel napísal:Michal zaujimave, ale neslo o velmi zasadne upravy..
http://sk.metapedia.org/wiki/Hitler_a_holokaust
Moj zaver je ten, ze pan Vilkas nestrpi na svojej encyklopedii nic co by kazilo image jeho oblubenych "revizionistov". Napriklad to, ze David Irving hlasa uplne ine ako vacsina inych "revizionistov". Taktiez tam nesmu byt udaje kritizujuce tvrdenia "revizionistov" atd. Samozrejme nic neuviedol ani neupresnil, ze preco to maze, ze preco ma cenzuruje. Tento moj clanok som mu hned po publikovani poslal resp. link nan a do dnesneho dna neodpisal. Ironicky potom zneju niektore nadpisy casti jeho clankov (ako si mozno vsimnut slov. metapediu robi prakticky Vilkas sam) dost ironicky:
"Ak je oficiálna verzia v poriadku, prečo tlmiť diskusiu?"
Ak je "revizionisticka" verzia v poriadku, preco cenzurovat a blokovat fakty vyvracajuce revizionisticke tvrdenia?
a podobne. (len pre upozornenie, ja sa stotoznujem s prof. Lipstadt, co sa tyka zakonov o Osviencimskej lzi, t.j. nesuhlasim s nim a odmietam ho)
Co sa tyka toho linku, ktory niekomu posielas, tak myslim, ze podobne ako vacsina inych clankov z metapedie, postrada akekolvek zdroje. Tym nechcem pochybovat o autenticite tam uvedenych citatov, lebo nie som az takym znalcom hitlerovych prejavov, ale v kazdom pripade ten clanok bez zdrojov nemozno brat moc vazne.
Suhlasim s Michalom, vecsina clankov nema ziadne zdroje, to je zasadna chyba lebo tak tam aj ja mozem napisat ze Hess bol moj dedko..
Potom ak autor a stranka chcu naozaj propagovat slobodu slova nemali by mazat prispevky ktore maju zdroje len preto ze su proti ich ideologiji...
A keby tie clanky pisali vzdelany ludia co sa do toho rozumeju tak sa podpisu alebo nieco.. a nejsu anonymny
Takze celkovo metapediu si kuknem.. ale neberem ju vazne
Potom ak autor a stranka chcu naozaj propagovat slobodu slova nemali by mazat prispevky ktore maju zdroje len preto ze su proti ich ideologiji...
A keby tie clanky pisali vzdelany ludia co sa do toho rozumeju tak sa podpisu alebo nieco.. a nejsu anonymny
Takze celkovo metapediu si kuknem.. ale neberem ju vazne
Inac taketo kraviny robi aj wikipedia
http://www.prop.sk/o_co_ide_wikipedii.html
http://www.zvedavec.org/komentare/2007/ ... spatne.htm
http://www.prop.sk/o_co_ide_wikipedii.html
http://www.zvedavec.org/komentare/2007/ ... spatne.htm